9 Eylül 2005

gezimtrak

10 gündür falan yazmamışım.. haftasonu mini bir güneydoğu gezisi yaptım ailemle. antep, birecik, urfa falan.. antep renkli bir şehirmiş, birecik'te kelaynaklar, urfa'daysa dini turizmden başka birşey yok. içinde balıkların cirit attığı bir havuz, çevresinde birkaç cami, türbe, bi de kale, tamam.. orada çalışan biri olsam geceleri gizlice balıklardan çalardım, nasıl semirmişler öyle.. çalıyolardır zaten..makinedeki fotoğrafları boşaltmadım şimdilik, istanbul'a dönünce koyarım buraya millet antep, urfa görsün :)
birşey dikkatini çekti elif'in ama.. hani parklarda, bahçelerde çekirdek kabukları olur ya yerler.. antep'de de her yer antep fıstığı kabuğu. taze antep fıstığı. dışı pembe içi yeşil. güzel birşey..

bu kadar yazacağım bugün. toparlayamıyorum kafamdakileri. varsın "bana ait" bir entry olmasın bu da..

ps. ogame'i bıraktım. hiçbir uğraşım kalmadı yani artık. hayatımda hiç bu kadar boş olmamıştım..

Hiç yorum yok: