31 Ekim 2009

Döngüsel

Melankoli-Üzüntü-Boşverme-Kafaya takma-Sinirlenme-Saldırganlaşma-İnatlaşma-Birleşme-Durgunluk-Melankoli-Üzüntü-Boşverme-Kafaya takma-Sinirlenme-Saldırganlaşma-İnatlaşma-Birleşme-Durgunluk-Melankoli-Üzüntü-Boşverme-Kafaya takma-Sinirlenme-Saldırganlaşma-İnatlaşma-Birleşme-Durgunluk-Melankoli-Üzüntü-Boşverme-Kafaya takma-Sinirlenme-Saldırganlaşma-İnatlaşma-Birleşme-Durgunluk-Melankoli-Üzüntü-Boşverme-Kafaya takma-Sinirlenme-Saldırganlaşma-İnatlaşma-Birleşme-Durgunluk-Melankoli-Üzüntü-Boşverme-Kafaya takma-Sinirlenme-Saldırganlaşma-İnatlaşma-Birleşme-Durgunluk-Melankoli-Üzüntü-Boşverme-Kafaya takma-Sinirlenme-Saldırganlaşma-İnatlaşma-Birleşme-Durgunluk-Melankoli-Üzüntü-Boşverme-Kafaya takma-Sinirlenme-Saldırganlaşma-?

7 yorum:

pudra dedi ki...

selam kuyruğunu yutmuş balık a.k.a paradoks.

La Santa Roja dedi ki...

?'ni doldurucam az sonra. Ağlak ağlak yazılar girebilirim bu akşam önceden uyarıyım :p

pudra dedi ki...

benim için de lütfen.fenalardayım

La Santa Roja dedi ki...

? hala doldurulamadı. Ağlak yazmaktansa bol bol ağlamayı tercih ettim ben de.

pudra dedi ki...

böh.ben zor dayanıyorum.

ABİ dedi ki...

abi yemin ediyom 5. satırda farkettim tekrar olduğunu... :))) bana da bişiler olmuş...

La Santa Roja dedi ki...

yaa pudra sonbahar geldi de mi böyle olduk ne bu ergen ergen haller aa tiksinti geldi kendimden yemin ediyorum!

Abi ben 15. satırdayım hala belki bir değişiklik olur diye okumaya/yazmaya/oynamaya devam ediyorum ne diyorsun :D