27 Ağustos 2010

Telefon Özürlüsü

Telefonla konuşmayı oldum olası sevmem. Eskiden, lojmanlarda otururken, arkadaşlarım bütün gün okulda beraber zaman geçirdikten sonra eve geldiklerinde de 3-4 saat ücretsiz iç hat telefonundan laklak ederdi de anlayamazdım ne konuşuyorlar bu kadar diye. Eşek kadar oldum, huyum değişmedi. Temmuzda bir deneyeyim dedim, abartsam ne kadar abartabilirim diye. İş hattımda Star Paketi diye bir tarife var; 5000 dk şirket içi, 5000 dk Turkcell, 3000 dk da diğer tüm yönlere diye. Hiç yapmadığım kadar arama yaptım, eskileri yad ettim, lafı uzattım, babamı cebinden arayıp günlük konuşmamızı bu hattan yaptım, sucuyu, petshop'u, taksi durağını aradım, kendi rekorumu kırdım. Bugün ayrıntılı faturam geldi. Şirket içi görüşmeler ayrıntıya yansımıyor, dolayısıyla dökümdekilerin hepsi özel görüşmelerim. Üşenmedim tek tek konuşma sürelerini topladım.
Sonuç;
6464 saniye, yani 107,73 dakika.
Bir başka sonuç;
Ben bu telefonu haketmiyorum.

Not : Mesaj konusuna ise hiç girmeyelim, bıt bıt bir mesaj yazana kadar 3 kişiyi arayıp işimi halleder, üzerine tuvalete girer Uykusuz'un 1/4'ünü okurum ben.

3 yorum:

varol döken dedi ki...

ya mesaj vermek istiyorsam?

mehmet akif dedi ki...

özel'i iyi muhafaza etmek gerekiyor

+ telefonda fransızlar gibi çıkıyo sesim. hopörlerden konuştuğu için arkadaşlarım genelde çoğunluğa hitapederim ben. kaç kişi dinliyo hiç bilmem.
kötü bi huyum da, konuşmayı uzayınca teli omzuma koyar ses kesilince alır, evet! derim

uzatma alice, evetin geliyor :)

La Santa Roja dedi ki...

Mesaj alış verişinden hoşlanana vericen onu Varol :)

Kısa kes aydın havası olsun diyorsun ha turtiş, hiç özlememişsin yazılarımı aşkolsun!!!