17 Ocak 2011

Drinking Game

İçki oyunları ergen işidir kabul ama ergen oldukları kadar da eğlenceli olduklarını unutmamak lazım. Genel kültür açısından, cuma akşamı 12 kişilik grubun en sağlamı olarak kalanlardan biri olduğum için "Büyüksün"ü kaptığım oyundan bahsetmeli.

Ortaya 2 deste oyun kartı, herkese birer shot bardağı, bir büyük bardak ve 25-30 bira konulur. Masanın çevresine geçen gençler sırayla birer kart çeker. Çıkan karta göre bir takım şeyler yapılır, bunlar:
A - Herkes birer shot atar.
2 - Kartı çeken 2 shot atar.
3 - Kartı çeken 3 shot atar.
4 - Kartı çeken 4 shot atar.
5 - Kartı çeken kişi, 5 shot'ı istediği insanlara paylaştırır. (3'ünü X içsin, 2'sini Y gibi. O gün yüklenmek istenilen biri varsa -örneğin doğum günü çocuğu- hepsi tek kişiye yüklenebilir)
6 - Kartı çeken kişi, 6 shot'ı istediği insanlara paylaştırır.
7 - Kartı çeken kişi, 7 shot'ı istediği insanlara paylaştırır.
8 - Tuvalete gitme hakkı. (8'iniz olmadan tuvalete gitmek yassak!)
9 - Kartı çeken kişi dönüp birine bir soru sorar, soru sorulan kişi de dönüp başkasına. Aynı soruyu sormamak, sorulara cevap vermemek, kitlenip kalmamak gerek. Yanan ceza olarak 3 shot atar.
10 - Oyunun akış yönünü ters çevirir.
J - Kartı çeken kişinin de içinde bulunduğu bir grup söylenir, gruba dahil olanlar 3'er shot atar. (Örneğin benim için "Kızlar", "Kıvırcık saçlı olup koyu renk saçlı olmayanlar" vb. Soruyu istediğiniz kadar uzatıp tek kişiyi hedefleyecek kadar daraltabilirsiniz. )
Q - Kartı çeken kişi bir kelime söyler, yanındaki o kelimenin içinde geçtiği bir şarkı bulmaya çalışır. O bulursa yanındakine geçer, kim kitlenirse ceza olarak 3 shot atar.
K - İlk üç papazı çekenler ortadaki büyük bardağa gönüllerinden koptuğu miktarda bira döker, sonuncu papazı bulan bardağı fondipler.

Yılbaşında bu oyunu oynayıp maymunluklarını videoya çeken grubun görüntülerini izledikten sonra götü başı dağıtıp mesaneyi patlatmak konusunda tedirginlikle başladığım oyunda 2 elde 3 adet 8 çekince rahatladım ve sakin sakin keyfini çıkardım. 8'lerden birini arkadaşa hediye ettim, birini 15 TL'ye sattım, diğerini de hadi boşa gitmesin bari diye son kart çekilmeden kullandım. İlk ellerde peş peşe bütün 4'leri çekerek hızlı bir başlangıç yapsam da sonrasında Asmalı'da oturup biramı yudumluyorum havasına girdim. Yalnız birayı zaten pek sevmem, içince Mariachi içerim, bi' de shot olunca bildiğin tiksinç geldi, börblemekten bi' haller oldum ki biliyorsunuz kızlar geğirmez, kakaları da pembedir.

2 yorum:

varol döken dedi ki...

içkime kumar karıştırmam!

La Santa Roja dedi ki...

İçki de güzel, kumar da Varol. Azcık karışsın boşver :)