6 Şubat 2011

Mikrobük

Facebook sayfam bu aralar pek bereketli; her hafta kesin bir düğün, bir nişan, bir söz haberi yayınlanıyor. Yıllardır görmediğim kızların beylerinden haberim oluyor böylece. Tek söyleyebildiğim;
Aman yareppim!!!
Yine eli yüzü, boylu poslu kızlar hepücüğü maşallah, bu hilkat garibelerinin yanında ne arıyorlar yahu?! Bir tane mi yüzüne bakılır adam olmaz, nedir bu? Bodur, kel, göbekli, beyaz saçlı, çiçek bozuğu ciltli, boyacı tipli adamlar ele geçirmiş kuşağımın kızlarını. Korkuyorum günlük, salgın bir hastalık da bu, bana da bulaşır diye. Maske ve antibakteriyel jel ile dolaşacağım artık dışarıda, olmadı insan ırkıyla iletişimi keseriz yapçek birşey yok.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

sana manken verelim yavruuu :D

ABİ dedi ki...

kafayı kazıttığım için bana b.k atmıyon di mi? :))

Giz dedi ki...

hah o kadar katılıyorum ki anlatamam :) benim de dünyalar güzeli kardeşin alleaddinin cininin tıpkısının aynısı ile birlikte, sabah akşam annemle kafayı yiyoruz..

La Santa Roja dedi ki...

Çok uzun boylu istemem Şükrü ya, cep boy hatunum zaten boynum ağrır. 1,80 yeter :)

Ahaha Abi şimdi birşey diyeceğim ama daha da batırmaktan korkuyorum; senin benim kuşağın kızlarıyla işin olmaz ki yahu :)

"Huyu güzel olsun." diye gariban avuntusu var Giz, kardeş mutluysa sizin payınıza o düşüyor maalesef anca :(

Unknown dedi ki...

Cevap yazdığı tarihe bak :)
ah canm ya D:D:D:

La Santa Roja dedi ki...

Tarihlere takılma genç :D Benim için 14 Şubat'ın anlamı çok farklı, kutlu bir gün bkz.bir sonraki yazı