Gün içinde bilmem kaçıncı kez arayan 444 0 900 bu sefer kapatılmaz, hınçla açılır:
- İyi günler, LSR ile mi görüşüyorum?
- Evet, ben de Finansbank'la görüşüyorum değil mi?
- Evet Finansbank Müşteri Hizmetlerinden arıyorum, adım Emre.
- Emre Bey, lütfen kişisel almayın ama ben Finansbank'tan bıktım. Hiçbir özel şartlı krediyle, vadeli hesapla, ekstra kredi kartıyla, ev sigortasıyla ya da sunacağınız çok avantajlı kampanyayla ilgilenmiyorum! Lütfen beni daha fazla aramayın, gerçekten yetti artık. Arama listenizden de telefonumu çıkarın, sürekli sürekli arayıp sinirlendirmeyin beni!
- Peki LSR Hanım, iyi günler.
Haftada minimum 2 gün, günde telefon açılmayınca 5 kere arayarak bana bitch'liğin kitabını yazdıran Finansbank'a sonsuz teşekkürlerimle...
Serunya Main Slot Online Fire Archer
1 yıl önce
5 yorum:
Off sorma kabus gibi bana da dadanmışlardı. benim de benzer bir diyaloğum olmuştu kendileriyle :) ama finansbankmıydı hatırlamıyorum.
Ben bankaların yerinde olsam hesap açarken ya da kredi kartı çıkarırken "bloğunuz var mı" diye bir soru koyarım forma. Zira blogcularla uğraşılmayacağını, telefon tacizlerinden bıkan blogcuların böyle intikam alacağını göz önünde bulundurmaları iyi olur :)Eline sağlık zira ben de bıktım usandım bu saçma sapan telefon ve mesajlardan.
Dün de Citibank aradı gene böyle, daha dün başka bir bankayla bu yüzden tartıştım, aramayın beni! dedim Dejawu; bütün bankalar aynı şeyin laciverti yani.
Kedi'cim, bu numaranın ne olduğunu anlamak için internete baktığımdan Finansbank'tan illallah etmiş o kadar fazla insan olduğunu gördüm ki... Ve çeşitli sitelerde baya giydirmişler bankaya. Dolayısıyla blogcu musunuz diye sormaktansa internet kullanıcısı mısınız diye sormaları daha yararlarına olur :D
__444 ler delirtir adamı ___
Finansbank'ı 1 hafta susturabildim denizero, bu hafta gene aramaya başladılar bi' de günde 3 kere yarım saat arayla filan. "İtinayla gıcık edilecek müşteri" klasmanına koydular beni herhalde. Açmıyorum artık baş edemedim n'apalım...
Yorum Gönder