28 Temmuz 2004

LeGeSe

Bugün, daha doğrusu yarım saat sonra Liselere Giriş Sınavı, nam-ı diğer LGS açıklanacak. Kardeşi bu sınava girmiş ve şu an da interneti bağlı olan bir kişi olarak tabii ki sınavın sonuçlarını öğrenme görevi bana düştü. Garip, ama heyecanlanamıyorum. Ben ÖSS'de de heyecanlanamamıştım zaten..Heyecan özürlüyüm.
"Turkcell aboneleri, sonuçları SMS ile öğrenebileceklerdir. Bunun için “OKS” yazıp boşluk bıraktıktan sonra 11 haneli T.C. kimlik numaralarını (aday numaralarını) yazacaklar ve 7644'e göndereceklerdir. Sonuçlar açıklanmadan önce SMS gönderildiği takdirde, açıklama saatinde sonuçlar otomatik olarak cep telefonuna gönderilecektir. " Bu Karamehmet ne akıllı bir adam ki bu kadar cin pazarlamacıları işe aldırtmış..Turkcell hala Karamehmet'in, di mi? Amaan, kiminse kimin. Onların parası bizi yoruyor işte..
Bizim ofisteki hatun dolanıp duruyor etrafta. Ben de çok önemli bir iş yapıyor gibi ciddi görünüyorum ki iş vermesin. Hah, inandı da gitti kendi yapmaya her ne ise yapılacak olan.
25 dk kaldı sınavın açıklanmasına. Kötü bir abla mıyım ben? Niye meraklanmıyorum yaa? AAA çok kınadım kendimi şincik..24 dk. Napsam da zaman geçse? Du bi sözlük açayım, geçer..

Hiç yorum yok: