5 Ağustos 2004

???

Şaşkınlık içindeyim!Demek atalarımız hakakten doğru söylemiş beterin beteri var diye. Can sıkıntısını özlüyorum yaa!Tam anlamıyla bir officegirl oldum burda.Onu getirir misin, bunu götürür müsün,şunun fotokopisini alır mısın,şunu tablo yapar mısın AYYYY!! Yalnız şunu öğrendim burda 4 günde: KESSİNLİKLE Türk firmasında çalışılmaz. İnsan Kaynakları şimdi ücret artışlarıyla uğraşıyor, kimsenin duymaması gereken meblağları duyuyorum ben de bu arada, üç kuruşa çalıştırıyorlar insanları. Plazasına bakınca da bişiy sanar insan. Varsa yoksa yabancı firmalarda varmış. Annem kesin onlara yan gelirler de veriyorlardır diyor ama bilmiyorum öyle midir.Biraz araştırma yapıp öğrenicem. Çalışan herkesin CV'lerini inceliyorum burda, en iyi üniv. İst Üni!Afyon Karahisar mı istersin, Sakarya Dumlupınar mı.. En azından bunları öğreniyorum, biraz da moralim yerine geliyo. Koca holdingde iki üç iyi üniversiteli olduğuna göre onlar başka yerlerde, yani ben de başka yerde iş bulabilirim!Değil mi..Evet öyle. Neyse girmem gereken otomasyon bilgileri var, kim geç gelmiş kim erken çıkmış tablo yapıyorum. Allah bana kolaylık versin.

Hiç yorum yok: