19 Ağustos 2005

durum durun durusu kurusu


birkaç gündür hayat güzel.. beni bu iğrenç günlerde, bu iğrenç yerlerde yalnız bırakmadıkları için ozan ve ayşe'ye sonsuz teşekkürlerimi bildiririm. pek ayık gezmiyoruz, onun dışında 3'te falan uykum geliyor zaten - iyice moruk oldum sanırım. sinbo the mesih sayesinde nefes alabiliyoruz arada. hani şu düşünmeyi bir kenara bırakıp sadece anı yaşadığın zamanlar vardır ya, onların güzelliğini unutmuşum..
yağmur sesiyle uyandım. iki pencereden de damlalar süzülüyordu. halim olsa, çıkıp yürüyüş yapsam istedim. şimdi yağmur dindi. garip bir testere sesi geliyo pencerenin tam altından. durum hikayesi mi yazmaktayım şimdi ben, çehov'u da hiç sevmem ki.. biraz daha uyumalı..

1 yorum:

ozaysh dedi ki...

: ) delimisin be çocuk! asıl ben/biz teşkür ederiz sana mor çatım benim! ps: yağmur yağıo filan haberimiz yok insan kaldırır bizide yürürdük hep berabercene hain!