14 Şubat 2008

Aziz Valentin Allah belanı versin

14 Şubat.

Birileri kırmızı ve güllü şeyler satıp para kazansın diye uydurulmuş bir gün.

Ticari bir al gülüm-ver gülüm mevzusu yani. İşbu yüzden, bu iyi bir arkadaşımın da doğum günü olma özelliği benim için daha anlamlı olan günde, ne bir hediye alırım ne bir hediye veririm. Yemişim Sevgililer Günü'nü derim. Ne anlamı var derim.

Kendimi kandırıyormuşum, popüler kültürün yemlemelerine kanmıyorum diye. Bu akşamı tek başına oturup antep fıstıklı dondurma yerken babaanne donum ve podufuk pijamalarımın içinde Comedy Max izleyerek geçireceğim. Amerikanvari-bunalımda-yalnız-hüzünlü-kedili kadını oynayacağım. Belki eğlenirim.

6 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

Bu konuyu bende irdelemeyi pek istedim aslında ama bunalmış bi anıma geldiğinden hiç el atamadım. oysa ne kadar çok söylenecek şey var şu saçma "bişiy günleri" hakkında. anneler günü dahil, tüm "bişiy günlerine" karşıyım. ama ana yüreğini kırmamak için rol yapıyorum tabi, o ayrı.. :p

bende bu müthiş akşamı sevdiceğimden kilometrelerce uzakta, sap bi arkadaşımla beraber yap-ama-maya çalıştığımız bir çubuk makarnayı yeme style geçiricem. çokta mutluyum terbiyesizim. işide bıraktım oh. mis.

La Santa Roja dedi ki...

ahah hayırlı olsun. ben de poker oynamaktayım, karda kıyamette ne dondurması, amerikanlaşma diyerek. bu "bişiy günleri"ne karşı olmasına karşıyım ama herkes dışarılarda ya da yuvalarında sevdicekleriyle birlikteyken bu günlerde "birlikte olmaya" karşı olmadığımı farkettim. hatta karşı olmak ne kelime, son derece destekliyorum!

(Süper)Cem dedi ki...

"bişiy günleri"nde değil, hergün "birlikte olmaya" diyoruz o halde ahah. konunun ana fikri aslında, sadece "bişiy günleri"nde hatırlanmak istememek, her gün hediye gelsin istemek, sadece doğum gününde yada "bişiy günleri"nde gelmesini sevmemek :s çok popülist yaklaşımlar bunlar. makarnada gayet şık oldu tabi.

turumcu dedi ki...

Lütfen kırmızı ve güllü şeylerle sınırlamayalım bu günü! Kenya'daki iç savaşın sevgililer gününde Türk ekonomisine olumlu etkileri varmış örneğin. İneklerimiz burada pırt yapsa, Antartika'da buzullar eriyor biliyorsunuz. Hem Aziz Valentin'in ne günahı var deyip yazımı günün anlam ve önemine uygun bir kuple ile noktalamak istiyorum:
Ne yaptın deme lan allahsız,
Sana taptııım taptııım taptım be yav

La Santa Roja dedi ki...

hem kırmızı hem güllü hem de "şu kadarcık" bişiyler için kandırılıyor ey halkım demek ki.
hem deliye her gün bayram, her gün beraber olalım elbet de; dün gününde herkesi çifter çifter görünce de insanın özlemi depreşiyor anacığım. neyse ki ben de akşam 10 itibariyle bir süprize maruz kaldım da 40 gün 40 gece dırdır etmekten kurtuldum :D velentin sen bizim herşeyimizsin :p

Canselmo dedi ki...

Kız arkadaşım olmadığı gerçeğini hatırlattığı için nefret ettiğim gündür kendisi. Aha bu kadar da içten bir itiraf edesim gelmiş.