26 Şubat 2008

Çok meşgulüm.

1,5 aydır inanılmaz çok çalıştım. Mesai saati olarak çok değil de, belirli mesai saatleri içinde inanılmaz yoğunlukta. Gözlerim ve sırtım ağrıyor, bir de ilk defa boynum çıtlamaya (ya da kütlemeye denebilir, zira küüüt diye ses çıkıyor) başladı. Bugün öğlen yemeğe bile inemedim, sabahtan kalan poğaçayla idare ediyorum. Carrefour'la anlaşma yapmaya çalışıyorum, ki bu kendimi çok daşaklı hissetmeme sebep oluyir. Böyle profesyonel profesyonel takılırkene gözlerim de ayakkabılarıma takıldı. Converse'leri giyip çıkmışım sabah. Hey yarabbim, alışmamış götte durmuyor şu tanga işte! Nasıl olacak da olacak bu iş kadını hali?!

3 yorum:

turumcu dedi ki...

Yıkalım kalıpları bebek, conversli iş kadını da olur, bkz. sen ben o.
Hepimizi tek tip emir eri yapmaya çalışan bu sisteme inat, temiz düzgün ama illaki takım elbise topuklu ayakkabı ince çorap ekseni dışında donattım giysi dolabımı.
Asıl sorun bu değil de, sabah 8 akşam 18,19,20 arası çalışan, üstüne eve gelip ev mesaisi yapan iş kadınının hali ne olacak?!

(Süper)Cem dedi ki...

iş yerlerinde takım elbise giymek yasaklansın! :s

saça sakala karışılmasın! :s

işi saçın sakalın değil, insanın yaptığının bilinci bütün patronların kafalarına vurula vurula öğretilsin! :s

ok, tamam, abartmayalım. takım giyebilirim ve sakalımı kesebilirim ama saçımı asla!

La Santa Roja dedi ki...

başka bir öneri getireceğim; levis herkese sponsor olsun. ofislerde kot giymek teşvik edilsin. hell yeah