3 Eylül 2009

Anlamsız işler

Genel Müdür'ümle aramızda, pazarlama planındaki ayrılan arkadaşın ilgilendiği ürün gruplarıyla ilgili verileri doldurduktan sonra geçen konuşmadır:

GM : Bu figürler yanlış olmuş.
LSR : E herhalde yanlış olacak, attım hepsini! Nerden bileyim ben X ürün grubunda pazarın büyüklüğü ne? Daha 3 gün önce devredildi herşey bana.
GM : Attığın çok belli olmuş ama.
LSR : GM, bunlar bana Arapça'dan bile daha anlamsız geliyor. Anlamlı nasıl atabilirim?
GM : İyi getir, birlikte bakalım...

Bu iş yürümez yahu...

2 yorum:

valerie dedi ki...

ben bıraktım mesela.işsiz güçsüz bi müddet daha iyi.

La Santa Roja dedi ki...

Yeni evin tadilatı ve masraflar için babaya fena dayadım sırtımı bu aralar, bir de "bana bak" demeyim diyorum ya valerie :) Herkesin bir sınırı var orayı zorlamamak lazım ehehe