9 Eylül 2009

Melozilla Efsanesi

Soon-to-be-ex ev sahibimin anlattığım cengaverliğinden sonra Melozilla ile konuştuk. Burada belirtmeliyim ki kendisi "İsabet olmuş" cümlesini kurduğu geçen haftadan beri beni gördüğünde kıçını dönüp tek kelime etmemekteydi. Yüzünden ne gördük de kıçını dönüyorsun demedim ben de, bağane artık bana uzak Allah'a yakın olsun düşüncesindeyim.
Neyse efendim Ex-Es'in çıkışının ardından ev aramaya ara veren Melozilla, ortamın düzelmesiyle ev aramaya devam etme kararı aldı. Yalnız bu arada sevgilisine bu haberi verirken ondan gelen kimliği belirsiz bir soru karşısında "Yok, bu saatten sonra olmaz artık öyle şey" cümlesi garibimin hala eski günlerdeki gibi benim onu affedip birlikte yaşamaya devam etme düşüncesinde olduğunu gösteriyor. A be gerizekalı, madem başını sokacak bir ev bulmamıştın ne demeye olay çıkarıp peşinden özür dilemek yerine büyüttükçe büyüttün? Ne demeye "İsabet olmuş" kabilinden iddialı cümlelerle çıkıyorsun ki daha karşıma? Ben bir an önce taşınayım; seni susuz, gazsız, telefonsuz, internetsiz bırakayım da aklın başına gelsin...
Hain kahkaha : Nihahaha!

2 yorum:

sentekbizikimiz dedi ki...

bende zamanında ruh hastası ev arkadaşımı susuz, gazsız, telefonsuz ve internetsiz bırakıp taşınmıştım. hala aklıma geldikçe tarifi mümkün olmayan bi şekilde zevk alıyorum:=)

La Santa Roja dedi ki...

Nihahoha aklın yolu bir ya, zevkin de yolu birmiş :D