26 Ocak 2010

Namus TV

Türk dizilerinde ne olup bittiğini anlamak için reklam niyetine döndürdükleri tanıtımları izlemek kafi.
Melekler Şeetsin diye bir dizi var ya hani, gençlik dizisi furyasında zırtlayanlardan. Anladığım kadarıyla başrol kızımız (ki kendisi Engin Altan Düzyatan'ın manitası idi !!?#!!?#) sevgilisini çok sevmiş, sonunda onunla yatmış, adam da pislik yapmış, kızımız pişman olmuş. Aynı halt Namuslu Kızlar a.k.a. Küçük Kadınlar isimli ajitasyon dizisinde de oldu tanıtımlardan yanlış anlamadıysam. Şimdi, bunlara laflar hazırladım;
1. Akacak kan kukuda durmaz oğluum!! Sevgilisini çok sevmiş de evlenecekmiş de ondan yapmış da, hadi ordan. Kızın canı sex istemiş. Ne diye meşrulaştırmaya çalışıyorsunuz?
2. Neden bu kızlara sonrasında bir pişmanlık sendromu yaşatarak yapılan şeyin hata olduğunu vurguluyorsunuz? RTÜK buna da attırır diye midir korkunuz?
3. Bir önceki maddede belirtilen pişmanlık mı sizi aile dizisi yapıyor?
4. Evlatlarını İstabul'a okumaya gönderen manyak ana-babalara neden psikopatik malzeme sağlamakta bu kadar ısrarcısınız? Öncesinde uyuşturucuya kapılırdı bu gençler, şimdiki en büyük tehlike pipi.

Çok klişe bir yazı oldu yareppim sen beni affet.

8 yorum:

Ayşegül dedi ki...

hahaha yazına bayıldımmm :) o kadar dogru bi tespit ki..
Ben de dizilerin çoğunu sadece reklamlardan takip ediyorum.
Bu yazına kısacık bi patikacık koymak istiyorum blogumdan izninle.. Senin yazısını cok begendığımı belirterek bloguna gidicek ufacık bi link'cik..
sevgiler..

varol döken dedi ki...

dizilerde namus timsali veren o cicili bicili kızların, sevgilisine pek sadık gencecik çocukların gerçek hayatlarını da görmek isteriz...

çok yakında dark side of the tv kurcam az bekleyin siz!

La Santa Roja dedi ki...

Ayşegül ne demek sevinirim link candır :)

Varol paparazzi zevkli bişiy kabul edelim ;) İzlerim ben o TV'yi.

ABİ dedi ki...

:))))))))

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

yahu eski türk filmleri daha ateşliydi ama kimse gıkını çıkarmazdı. türkan şoray bunu 'çünkü onlar hayal kahramanları gibiydi halkın gözünde, bir başkaydılar' diye değerlendiriyor, doğru da. ama ben şimdiki dizileri koparılan onca çığlığa rağmen son derece ahlaklı buluyorum. çok daha fazlası yapılmalı

La Santa Roja dedi ki...

Abi beğendi gene bak :)

Turtiş çok haklısın valla da eski Türk filmlerinde göstermeden anlatabildikleri için öylesine ateşliyken kimse gık çıkarmazdı. Şimdi gözüne sokmadan anlatamadıklarını düşünüyorlar.

Hatchipu dedi ki...

aynen tamamiyle, oldugu gibi, yazdigin gibi, basindan sonuna, tepeden tirnagina, ilk harfinden noktasina kadar katiliyorum. budur.

La Santa Roja dedi ki...

Aynı dertten muzdarip ne çok insan varmış :D