14 Ocak 2010

Su gibi Aziz

Allah, lisede bize hayatımızda içtiğimiz son suyun çok lezzetli geleceğini söyleyen din öğretmeninin cezasını versin. Ne zaman içtiğim suyun tadı biraz şekerli, lezzetli gelse "Anam gidiciyim" kafalarına giriyorum. 7,70 TL verdiğim bir Erikli suyun bile tadını çıkaramayacaksam gidiyim zaten be!

5 yorum:

poh poh perisi dedi ki...

süperdi bu:)

Ananı Mikato dedi ki...

Long Live Labranda

La Santa Roja dedi ki...

Poh poh perisi, valla benim öyle var salaklıklarım. Cidden ölücem diye korkuyorum ya :(

Cümleten Ananı Mikato :p

İLug@ dedi ki...

bence de ölmelisin 7,70 tl yi suya verdiysen eğer..:) ama üzülme zaman zaman olabiliyo böyle şeyler tabii..geçen gittiğim sinemada bi mısır alıym dedm 10 milyon para verdim...:) bunun gibi mesela...

La Santa Roja dedi ki...

19 lt Erikli damacanaya veriyorum o parayı yahu :D Yoksa havaalanında da 0,3 lt suya 5 TL verdiğim oldu ama bunlar iş gezilerinde oldu. Kendim gidiyorsam almam o suyu, 2 dk susuz kalmaktan ölmem derim :p