6 Nisan 2010

KaKa KiKi

Kiki diye bir mekan var(mış) Cihangir'de, yanlışlıkla tıklarsınız da hit kazandırırsınız diye link vermiyorum. Uyarıyorum, hiçbir halta benzemeyen bu cafeden bozma çay bahçeli sardalya kutusu barımsıya gitmeyin. Cumartesi gecesi ~15 kişi tıkış tıkış yere girip sığamadığınız için geri çıktığınızda, grubun yarısı içeride mahsur kaldığında ve kalan yarısı dışarıda bu grubu beklerken tek bir kadın olarak içeri tekrar girmek istediğinizde kapıdaki angut güvenlik bozmasıyla şöyle bir dialog yaşayabilirsiniz çünkü;
Angut : Kusura bakmayın, sizi biraz bekleteceğiz.
LSR : Neden?
Angut : Canımız öyle istiyor da ondan.
LSR : (İçinden) Canını skiyim. (Dışından) Keyfiniz bilir, bu kapıdan bir daha da girmem zaten.
Haksız şöhret kazanıp bir anda popüler olmuş, bu manasız şöhreti de ayran budalası arkadaşlarımız tarafından hunharca körüklenen mekanların genel trendini izlediniz. Ah çileli Cihangir, neden böyle çocuklar doğuruyorsun sürekli??

7 yorum:

varol döken dedi ki...

kiki'ye kafam girsin!

varol döken dedi ki...

zaten arada kafamı uzatıyorum içeri, ne de olsa evimin dibi...

varol döken dedi ki...

pera balık'tan ötesi yalan cihangir'den aşağısı da kasımpaşa...

La Santa Roja dedi ki...

Uzatma artık kafanı da Varol, kaka orası. Komşuluk nedir bilmiyorlar zira!

fatoş dedi ki...

ya ben seni okurken çok eğleniyorum. yaşaaaa

varol döken dedi ki...

kafamı uzatıyorum dediğim kafam girsin'in yumuşatılmış hali, çoluk okur çocuk okur ayıp, ne okuyonuz lan çoluk çocuk gidin şeker portakalı okuyun, martin eden okuyun!

La Santa Roja dedi ki...

Teşekkür ederim pıtırcığın aşkı :)

Çoluk çocuğun burda ne işi var Varol, +13 burası!!