11 Ağustos 2004

11 august-agustus-agustos 11

Bugün benim doğum günüm..4 arkadaş, bi de Collezione cepten kutladı. Maille de ideefixe, hepsiburada, secretcv ve iş bankası yatırım sayfasından kutlama aldım. Ayrıca ideefixe 3 milyonluk hediye çeki yollayarak gönlümü bir kere daha fethetti, canlarım benim. Ama ben mutsuzum. Sebepsiz mutsuzum. Kızlar bana akşam pijama partisi verecekler ama yine de mutsuzum. Yağmurdan mutsuzum, stajdan mutsuzum, uykusuzluktan bi de. Sebepsiz değilmiş demek ki. Plazanın camından bütün şehir ayaklarımın altında gibi görünüyor, tepede de pamuk gibi bulutlar var. Çok küçükken "Uçurtmam Bulut Şimdi" diye bir kitap okumuştum, o geldi şimdi aklıma. Sınıfın kütüphanesinde dururdu kitap, biri okuyup geri getirdiğinde hemen biz almak için kapışırdık. Güzeldi..

Geçen günyeni bir kitap tanıtımı okudum. M.Ö. bilmemkaç yılında 11 Ağustosta tanrılar inmiş dünyaya diyorlarmış Maya'lar. Zaten 2000'de de benim reşit olmam şerefine güneş saygı duruşu yapmıştı. Ben aziz bi hatunum, evet. EDIT:(Milliyet'ten alınmıştır) "GÖKTAŞI yağmurlarının en bilineni olan Perseid göktaşı yağmuru, bu gece ve gece yarısından yarın sabaha kadar gökyüzünü şenlendirecek. Dünya'nın, Güneş çevresinde 130 yılda bir tur atan Swift - Tuttle kuyrukluyıldızının yörüngesi üzerinde bıraktığı kalıntıların içinden geçtiği 23 Temmuz - 22 Ağustos arasında görülen göktaşı yağmuru, bu gece yarısından sonra bu yılki en yoğun halini alacak. " Neymiş,ben azizmişim..

Aldatmak'ı okuyorum dünden beri. Kitaplarda böyle süpper kahramanlar yaratmalarında çok sıkılmaya başladım artık. Dehşet vücutlu başarılı ve hırslı kadın, yine dehşet vücutlu çapkın-hain-ukala-şımarık-bruce willis gülümseyişli, zengin mimar adam.Yok böyle şeyler, yokk!Artık kızlar 18inde selülitleniyo, erkekler üçgen vücut yerine bira göbeği yapmakla uğraşıyo..Canım çok sıkıldı.Bitti.

Hiç yorum yok: