24 Ağustos 2004

bir festival ardından..

Bugün salı..Dün işe gitmedim hastayım deyip.Cuma da aynı şeyi yapmıştım, ama bugün hiçbir kaçış yolum kalmadı, yine iş yerindeyim. Gündelik hayata uyum sağlayamıyorum. Dünü kendime izin vermiştim geçiş için, ama pek bir işe yaramadı sanırım. Haftasonu ne çabuk bitti! Düşündük de, bir yerden sürekli para gelse ve bize birer oda verilse hayatımızın sonuna kadar festivallerde yaşayabiliriz. Sabahtan akşama yat, geyik yap, iç, uyu, müzik dinle.. Ben festival organizatörü falan olmaya karar verdim bu arada. İçerde milyonlarca pembe bileklikli vardı zaten, o kadar çok kişi çalışıyorsa ben de çalışabilirim. Neyse, cuma akşamı Taksim'den kalkan ilk otobüsle gittik Hazerfen'e, kurduk çadırı.4 kişiydik ama 2 kişilik çadırımız vardı, gidip bi çadır daha aldılar Adrenalin'den. Sonra Akbank CardRock çilesi başladı, saatlerce kuyrukta bekledik para doldurmak için. Ambargo koyulacak olan firmalar 1: Akbank! Çadırı kurduktan sonra bi yorgunluk sigarası yaktık, çadırın hali görülmeye değerdi :)) Tepesi açık çadırın, baca gibi tütüyoruz, çevreden geçenler bu ne yaa diyor falan,ehehe çok komikti! Sırayla dışarı çıkıp gülme krizine giriyoruz, dedik çok elit ve şapşal bir grubuz biz.. Sonra Arkın Allen eşliğinde minderlerde sızdım, çoook güzeldi.Bi daha da minder yüzü göremedim 2 gün zaten, hep doluydu. Cumartesi çoook sıcaktı, kaç kere pet şişelerle duş aldık. Koktuk resmen, saatlerce uğraştıktan sonra saçlarımızı yıkattık Elidor'da ama ördüremedik. Ambargo koyulacak firmalar 2:Elidor. Mavi Jeans'te rasta yapılcaktı güya, adam yok sadece 2 tane örüyorum dedi, gıcık olduk. Ambargo koyulacak firmalar 3:Mavi Jeans.Pazar da öyyle çabucak geçti, Rasmus'un yarısında çıkıp çadırı topladık, son belediye otobüsüne sıkışıp döndük eve. Bu arada bira 4 milyon olduğundan bolca kola içmek zorunda kaldık, burnumuzdan kola geldi. Ambargo koyulacak firmalar 4: Coca Cola. Eve geldik, kendimizi banyoya bir atışımız var ki :) Her yerden toprak,ot,çalı çırpı çıktı. Festival alanını yeşillendirirken kamp alanına da azcık ot atsalarmış ya.. Çabucak geçti işte festival.. Beklenen şeyler olup bittiğinde içinde bir boşluk oluşur ya insanın, tam da öyleyim işte.Herkes gitti evlerine, ben yine stajıma döndüm. Kötüyüm ya..