12 Ekim 2008

Back to Normal

Kullanılan 2.posta antibiyotiklere rağmen hala genizimde bir canavar yaşıyor gibi sesler çıkarıyorum. Ama biraz daha evcilleşmiş gibi birkaç gündür.
Gezdim-gördüm yazısı için fotoğraflarımın elime ulaşmasını bekliyorum, zira kendileri laptoplu Barcelona gezisi arkadaşının bilgisayarında. Her bir fotoğraf 10 mb olunca kartlar doluyor, taşıyor haliyle! Yalnız 2.günün sonunda elim bir bilgisayar puştluğu yüzünden o ana kadar çektiklerimin hepsi uçtu, Akvaryum'da çektiğim öyle böyle olmayan fotoğraflar da sizlere ömür. Neyse, daha fazla ayrıntı verip gezi yazısının kapsamını daraltmayalım.
Tek bir şey söyleyeyim; daha önce seyahate çıkmadığınız insanlarla uzun yola çıkmayın. Aradan 1 hafta geçmesine rağmen henüz kendilerini özlemedim bile :p

1 yorum:

Taylanov dedi ki...

Helecandan ölüyorum...