28 Haziran 2010

Ah Şöfeer

Direktörlerden biri, tatile çıkarken havaalanına bıraktığı arabasını ordan alıp evinin otoparkına götürmesi için pazartesi sabahı şirketin tek şoförünü kitliyorsa, kusura bakmayın ben küfrederim. Patron şirketinde çalıştım böyle saçmalık görmedim. Beyefendi nazik kıçını incitmesin, uğraşmasın diye arabasının konforundan vazgeçmiyor; otopark parasını da cebinden veremeyecek kadar pinti. Şoför taksiyle gitsin tee AHL'ye, haşmetvahaplarının arabasını evine götürdükten sonra gene taksiyle dönsün şirkete, o arada bizim işler beklesin, kaç yazar?! Tatil dönüşü o araba istenmeyecek mi gene?! Şurda 3 kuruş kazandırmak için şirkete yüz takla atıp ruhumu satıyorum, paralar nerelere harcanıyor. Artık bu deveyi gütmek istemiyorum Yareppim duy beni plz ltf tşk.

Hiç yorum yok: