14 Temmuz 2010

"%99'u Müslüman olan bir ülke"de bu gerizekalılıklar normaldir

14.07.2010 @ Radikal :

Diyanet'in bundan sonra 'hatalı ve noksan basılan mushaf ve cüzlerle, sesli - görüntülü Kur'an-ı Kerim yayınları'nı mahkeme kararıyla engelleyebileceğini belirten akademisyenler, “Bu düzenleme, dini farklı yorumlayanlar kadar eleştirel yaklaşanların da inanç özgürlüğünü tehdit ediyor.

İnternete imam eli atılmasının da yolu açılmış oldu böylece, hayırlı uğurlu olsun. Gerçi hakimim diye dolanıp ego tatmini amaçlı yasakçıklar saçan adamların da imamdan farkı yok ya...

5 yorum:

varol döken dedi ki...

niyet ettim niyet eyledim bugünkü search'imi yapmaya...

ey bağışlaması bol rabbim, beni, codec hatalarımı, script errorlarımı, 404 default'larımı koru, hamdolsun verdiğin internete ve sınırsız özgürlüğe...

Azura dedi ki...

Bence bu Varol Döken aklına estikçe yorum yazsın hep! :D

Bu yazın için de Allah büyük diyorum başka bişey demiyorum. :D

La Santa Roja dedi ki...

Varol bu gidişle verdikleri internetle anca diyanet'in sitesine giricez. Off çok eyyamcıyım :p

Azura, gaza getirme şunu yeaa, sakinleşmesi zor oluyor sonra :p Allah büyük internet küçük :D

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

kakara kikiki

La Santa Roja dedi ki...

En başta seni yasaklayacaklar turtiş :D