6 Temmuz 2010

santaroja.blogspot.com

Hey folks!
IP bloklanması sıkıntısını com'lu blogger'cı arkadaşlar yaşamaya devam ededursun, ben bu problemin çözümünü bilemediğimden para verip aldığım alan adını bu sıkıntı geçene kadar kullanmama, daha doğrusu blogspot'a yönlendirme yoluna gidiyorum. Bundan kelli bloğa girebileceğiniz adres:
http://santaroja.blogspot.com (La'sı yok başında dikkat, la'lısı başkasında imiş)
Feedburner'dan da ayar yapıyorum ki Reader'dan okuyanlar devam edebilsin. Başka bir çözüm bilen varsa yardım seve seve kabul edilir.

4 yorum:

varol döken dedi ki...

ben hiç anlamıyorum feedburner, reader ne, bakır kalay, güğüm kazan biliyorum ben...

La Santa Roja dedi ki...

Dedim ya, Telekom hepimizi güre yapacak böyle ket vura vura. Sen de öğreneceksiinn!!!

Ayşe dedi ki...

Blogger'ın Kendi Rss si Var Zaten.Ondanda Takip Edebilirler.
tasarım sonra gatged eklede orada var.
Boya Badana Ustası

La Santa Roja dedi ki...

Herkeş domain'li (www.lasantaroja.com) RSS adresini eklediği ve şu an bu adresi blogger'a yönlendirdiğim için sıkıntı var. Yoksa blogger'daki de kullanılabilir haklısın ama blogger adresimi geçen haftaya kadar ben bile bilmiyordum :p