13 Temmuz 2010

RSS Adresi Güncelleme Uyarısı

Bloğu RSS'den takip eden arkadaşlar,

Eski RSS adresini kullanan 289 okuyucudan sadece 12 tanesi yeni adrese transfer olduğu için bu hatırlatmayı yapma gereği duyuyorum. Bloğu takip etmeye devam etmek için lütfen RSS adresini aşağıdaki şekilde revize edin:

http://feeds.feedburner.com/lasantaroja

Not: Eski RSS kaydını takip edenlere ulaşabilmek için ayarları kısa süreliğine değiştirip eski haline getirdim. İşin mantığını doğru anladıysam bu yazı, Telekom aklını başına devşirene ve bütün blogger'lar kendi adreslerine geri dönene kadar bu RSS adresinden aldığınız son güncelleme olacak. Ya da tamamen uyduruyorum.

3 yorum:

La Santa Roja dedi ki...

Anne ben manyak oldum.

varol döken dedi ki...

sonunda tek okuyucun ben kalacağım, niahahahahahninahihaninahahah:)

La Santa Roja dedi ki...

Sen de RSS kullanmıyorsun, boşuna uğraşmış oluyorum bu kadar gündür :p