20 Mayıs 2008

Hayata Dönüş Operasyonu

Deli çalışma tempom dün itibariyle sona ermiş bulunuyor. Sanırım ben de sona erdim. Pil bitti. Finish. Off. Cızzt... Uyum sorunu yaşıyorum. Nerdeyim ben??
Şubat ayında burktuğum bileğim 10 cm'lik topuklu ayakkabının tepesinde tıngır mıngır ve şıkır şıkır geçirilen 4 günlük Antalya toplantısı sonrasında yeniden sızlamaya başladı. Ayrıca şişti. Bugün kalktım Baltalimanı Kemik Hastalıkları Hastanesi'ne gittim. O kadar bekledim ki akşam hastaneyi terkederken sabah geldiğimde duyduğum ağrı ve acıdan fazlası benimleydi. Ayrıca öküz doktorların hastalarının acıyan yerlerine hunharca bastırmaları yasaklanmalı. Adamın elini tırmalamadığım için çok pişmanım şu an. 3 haftalık bir ilaç kürü verdiler, düzelmezse atel takılacakmış. Bir bu eksikti diyerek hayatımdaki ilk SSK deneyimimi de tamamladım. Tavsiye etmiyorum. Dikkat edin kendinize, iş açmayın başınıza.

6 yorum:

Canselmo dedi ki...

Geçmiş olsun.. Topuklu niye giyiyorsunuz bu arada siz kızlar olarak yauv? Yani, hani sen iş nedeniyle falan giyiyor olabilirsin de, şık olmak adına çok acı çekiyor gibime geliyor insanlar. Hep biz erkekler yüzünden de olabilir yani bu bağlamda.. :)

No More Virgilius dedi ki...

10cm?! sana müstehak demek isterdim ama cezan bu kadar ıstıraplı olmamalıydı:)

La Santa Roja dedi ki...

Sevgili Can, bu "Neden topuklu giyiyoruz?" sorusunu ben de kendime bol bol sordum son birkaç günde. İnan estetik anlayışıma son derece uysa da bu eziyeti güzellik adına yapmam, yapamam. Ama konu ekmek parası olunca (acındırırım böyle) elden ne gelir? Detaylı bir araştırma yapmadan da işkembeden sallıyorum ki topuklu ayakkabının mucidi kesin erkeklerdir. Bacaklar daha ince, popo daha kalkık görünsün; yürürken vücut bir sağa bir sola salınım yapsın, arada bileğini burksun "Ayh!" deyip zayıflığını göstersin, vahşi hayvanlardan kaçamayıp korunmaya muhtaç olsun (tamam abarttım) vs vs. Anlaşılacağı üzere şu topuklu ayakkabı milletiyle hastalıklı bir ilişki içindeyim. 3 ayakkabılık dolusu nefretle ve gözlerim parlayarak baktığım çekici işkence aletim de mevcut.
Virgilius; yahu boy 159, 10 cm'le anca "müşteri gözünde endamlı hatun" oluyorum n'apıyım. Hayır bakmasını bilseler Kylie Minogue gibi hatunum ama millet cahil, n'apacaksın??

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

yorumuna bayıldım doğrusu .. Millet cahil ne yapıcaksın ... :) Hatta günün ilk kahkahalarını attım :) 3 haftalık ilaç kürleri .. Hayatım boyunca düzenli ilaç kullanmayı başaramamış bir insan olarak , ki bir antibiotik hapı bile üstüste 2 gün içmişliğim yoktu , eğer 3 hafta uygularsan seni tanrıça ilan edeceğim . :):)

La Santa Roja dedi ki...

Ben 2 günü tamamladım, azimliyim :)

mimi wonka dedi ki...

topuklu ayakkabılar güzel yau! ne biliim ben giyerim sanırım ilerde bi zaman, ne zaman bilmem. Ama hevesim var açıkcası... ilaç da içmeyin bence, ilaçlar hakkında süper komplo teorilerim var, zorunlu olarak son 3 yılda sadece 4kere ilaç aldım, o da zorla zaten. doktorlara da gıcık olurum ayrıca, her şeye bir reçete yazıp çözüm bulduklarını sanıp böbürlenirler, egoist hepsi, etikleri bile etik değil hıyayyahuıhuyaa...

sinirlendim bi an:s geçmiş olsun Alice, dikkat et kendine aman ha!