27 Haziran 2008

Hoşgeldin Hediyeleri - yuppi!

21 Haziran 2008/Radikal:

2005'te 35 milyon YTL harcayan Başbakanlık 2006'da 249.5 milyon, 2007'de ise 290.7 milyon YTL harcadı. CHP harcamaların nereye yapıldığını sordu, hükümet yanıt vermedi. Başbakan Erdoğan sorulara çok sinirlendi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

20 Haziran 2008/TGRT Haber:

Maliye Bakanlığı, akaryakıtta 1 Temmuz'dan itibaren uygulanmak üzere özel tüketim vergisi tutarlarını güncelledi. Bugünkü Resmi Gazete'de yayımlanan ve 1 Temmuz 2008 tarihinden geçerli olmak üzere yürürlüğe giren düzenleme ile kurşunsuz benzinin ÖTV'si yeni kanunda yer aldığı şekliyle 1,5 YKr, motorinin ise 1 YKr arttırıldı. Kurşunsuz benzinlerde ve motorinde yukarıya doğru küçük miktarlarda oynama yapıldı.

26 Haziran 2008/Radikal:

Elektriğe 1 Temmuz’dan itibaren uygulanmak üzere konutta yüzde 22, sanayide yüzde 21 zam yapıldı. Otomatik fiyatlandırma sistemine de 1 Temmuz’dan itibaren geçilecek.

27 Haziran 2008/Star Gazete:

Video, fotoğraf kamerası, kozmetik ve beyaz eşyaya yüzde 20 özel tüketim zammı geliyor. Maliye’nin yaptığı düzenleme 1 Temmuz’da fiyatlara yansıyacak.

Evdeki deodorant stoklarını kontrol edin, fotoğraf makinesi filan alacaksanız koşun, eve yeni çamaşır makinesidir bulaşık makinesidir düşünmeyin artık eskilerle idare edin, zaten arabanız varsa baştan yanmışsınız sizi Allah kurtarsın, bir de güneşin doğuşuyla kalkıp namazınızı kılıp güneş batınca yatın da elektrik sarfiyatınız azalsın.

Tatil yazısı istemiştin, değil mi Can? Bu yetti mi :p

4 yorum:

Canselmo dedi ki...

Yuh diyorum başka şey demiyorum. Ve iddia ediyorum, bu Amına Kodumun Partisi, Türkiye'nin başına gelmiş en kötü, en beter 3 şeyden biridir. Milli maç ayağına elektriğe zam, ekmeğe zam, kıçımdaki dona zam.. Ya da işte silahla kutlama (!) yapıp adam vuruyorlar. Ülkemdeki insan insan, hükümet hükümet değil ki bize sportif başarı helal olsun..

Öff, bi' tatil yazısı yazsaydın da sinire strese sevk etmeseydin beni sabah sabah.. :D

La Santa Roja dedi ki...

Ben azcık sakinleşeyim de yazıcam, söz :)

turumcu dedi ki...

Ohoo seninki benim tatil dönüşü haberlerim yanında devede kulak kalır şekerim. Ben bir döndüm baktım, memleketin yarısını içeri almışlar, tatildeyiz diye bi bize dokunmamışlar anlaşılan!!

Cem dedi ki...

Bknz: Vatanseverler nasıl vatan haini haline getirilir.