6 Haziran 2008

Yaşlandım en okuyucu, unutma beni

Bloğumu karıştırıyordum geçen, karıştırırım öyle bir arada ben neler yazmışım eskiden bu zamanlar gibilerinden. Kardeşimin LGS sonuçlarını beklerken yazdığım yazıya denk geldim. 9 gün sonra ÖSS'ye girecek olan tıfılımın bu kaddar büyümesi çok garip yahu! 90'lı bebeler üniversiteli olacak hale bak! Evet çok yaşlandım...

ÖSS'ye girdiğim yaz Seferihisar'a arkadaşımın yazlığına tatile gitmiştim kafa dağıtmak için. Bu sene de kardeşin kafa dağıtmaya ihtiyacı olacağı için kendüsüne ablasıyla başbaşa geçireceği 10 günlük bir tatil hediye edeceğim. Artık üniversiteli olacağına göre havaya girmesi lazım diyerek Vadi'de karar kıldım. Countdown başladı; son 10 gün!

2 yorum:

si-men dedi ki...

ilk yazılarımdan nefret ediyorum resmen sıkılıyorum ve kendime tahammül edemiyorum, hele bir de ilk gün blog yazısı yok mu çıldırtıyor beni. aralara şiirler filan koymuşum saçma sapan, geriliyorum. mümkün mertebe kaçıyorum rastgele yazılardan.

öss sonrasında ben de arkadaşımla tatile gitmiştim, stresi unutturmuştu keyifli tatiller dilerim. :)

La Santa Roja dedi ki...

ilk yazılara gülebilmek lazım da arada bende de şarkı sözü filan var, çok fena :D teşekkürler ayrıca, çok keyifli olacak kanımca!