6 Ağustos 2008

Cumhur'un Başkanı Kayıp (!)

06.08.2008 @ Hürriyet:

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, dün akşam rektörler atamasını onayladıktan sonra ailesiyle birlikte tatile gitmek üzere Ankara'dan havalandı. Ankara-Antalya rotası çizilen uçak havadayken rota değiştirirken, Gül ve ailesinin nereye gittiği bulunamadı. Doğan Haber Ajansı Gül'ün uçağının Dalaman Havaalanı'na indiğini belirledi ancak daha sonra nereye gittiği öğrenilemedi.

Bir Mission Impossible durumu yaşıyoruz ülkecek. Bu ne gizlilik Allahasen? Sanırsın ki MOSSAD, gizli ajanı MXA8K'yı gizlice İran'a sokuyor. Tarikat kampına filan mı gidiliyor tatile de böylesine bir gizlilik sürdürülüyor? Brad Pitt'le angelina Jolie'nin ikiz bebeklerini görüntülemek bile Abdullah Gül'ü yakalamaktan kolaymış :p

7 yorum:

saat11igeciyordu dedi ki...

Kamerasız habercisiz rahat bi tatil yapmış istemiş demek ki!Son günlerde yaşadığı yoğun stresi düşünürsek hak vermiyo da değilim hani.

Mimi Wonka dedi ki...

Bu adamlar değil de bizler mi kamera atlatacağız diye düşündüm bende ilk. Ayrıca bu ülkede her an ortalarda olması gereken insan başbakandır, cumhurbaşkanı bürokrasi adamıdır daha çok, son söz söyleyicidir, gerekmedikçe pek aranmaz rahatsız edilmez falan...

Geldiği partiye gıcık olduğu için Alice kızgınlıkla irdelemiş bu olayı normal olarak, ama eski cumhurbaşkanlarımız da pek farklı davranmazlardı ki Gül kadar sıkıntılı bir durumda da değillerdi.... dedi Mimi Wonka

Onu bunu geç de bende tatil istiyorum, ada falan çok iyi olur böyle kendi LOSTumu yaşarım, bu konuda bişiler yapsın kamuoyu lütfen .hıh!

Taylan dedi ki...

ya bırakın şunları kaybolsunlar artık :)

La Santa Roja dedi ki...

Alice hakkatten gıcık.
Alice bu adamların ortadan kaybolup kaybolup sıfatlarını hiç takmadan gizlice görüşmelerine de gıcık.
Alice eski(!) partisinin kapatılma stresini yaşayan insanlara da gıcık.
Alice maalesef naif davranamıyor bunlara karşı artık.

Abi onu bunu geç, Alice hayaletmiş!!

fish dedi ki...

bunalttınız adamı heeee :Ppp

bloglar bile bırakmıyo peşini ahaha :))))

karısının denize girebileceği ıssız bir adaya gitmiştir belküm ...

Pandora dedi ki...

belki çamur banyosu yapmaya gitmiştir haşemayla tanınmamak adına hahahaha:)))

Emrah ATİK dedi ki...

Yine hümeyra'nın şarkısını gülümseyerek anıcam bu defa:))))
'Git, git ve geri dönme...'
:))))))