8 Ağustos 2008

Hulk Konserleri

Dün akşam saat 19:30 suları... Sokağa girdiğimde kocaman bir kamyonun yolu kapattığını görüyorum, mahalle muhtarı misali herşeyden haberdar bakkala sorduğumda aldığım cevap ilginç : "Konser varmış."


Şimdi, adres vermeden sokağımı tarif edeyim size. Tek yönden trafik akan bir daracık yol. Yol kenarında 1 sıra park etmiş araçlar. Şişli ilçemizin köhne arka sokaklarından biri diyebiliriz yani. Debisi (1 saniyede geçen araç miktarı) 1/360 olan sakin bir muhit.

Saat 20:00 sularında gürültü gelmeye başladı hafiften. 20:30 gibi doruk noktasına ulaşıldı. Bir kadın, bir adam, sonra bir başka adam, tekrar bir kadın sırasıyla elektro saz eşliğinde çığır çığır Türk Halk Müziği icra etmeye başladılar. Ben evimde sinirden ve şaşkınlıktan gülmeye başladığım sırada Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül aldı eline mikrofonu. O anda Şişli'nin 4 noktasında birden Halk Konserlerinin sürdüğünü söyleyip başladı seçim vaazını vermeye. Şişli'nin 3 noktasında daha benim durumumda olan garibanlar vardı demek ki. Bu adam 4 konseri de dolaşıp konuşmadan hayatta kesmezler müziği kanısına vardım. Konuşma bitti, elektro saz aldı sazı eline tekrar. İşkence saat 22:30'a kadar sürdü. Son 1,5 saat boyunca camımızın önünde çekirdek çitleyip arada göbek atan bir takım kadınlar peydah oldu. 22:30'da müzik sustu, kadınlar çekirdeklerini çitleye çitleye ve günün dedikodusunu yapa yapa evin önünden geçip gittiler.

Oy almak için her şey mübahtır. İnsanın 1 ay sonra gelen sevgilisiyle muhabbetinin içine etmek de, di mi!!!

2 yorum:

turumcu dedi ki...

Sokak konseri nedir ya, az yakında stadyum var git orada yap ne yapacaksan, bütün akşam sövdüm valla. 5 metre genişliğinde sokakta konser mi olur, hay ben böyle seçim propogandasının içine tüküriim!

Canselmo dedi ki...

Musti Yellow-rose da iyice müzik insanı tribine bağladı zaten. Metallica konserinde bile ordaymış a.k.