20 Ağustos 2008

Düğüm

Kalple beyin savaştığında,

insanın boğazı düğümleniyormuş...

6 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Bu yüzdendir ki ben hep boğazımda düğümle dolaşıyorum...

(Süper)Cem dedi ki...

Kalp, kan pompalayan bir organ olduğu ve emirleri beyinden aldığı için pek bi şansı yok bu savaşta. Aklın yolu birdir efendim...

Buzcevheri dedi ki...

Ben de diyordum boğazım neden kaşınıp duruyor. Oysa ki doktor alerji demişti. Demek gerçek nedeni buymuş..

Geleceğin internetinin önizlemesini yapmak isteyip de yapamayanlardan olmuşsun. =) Sayfa alttan devam ediyor. Normalde sinema.com'daki gibi olmalıydı. Ama önemli mi? Değil elbet. Maksat tepki vermek zaten..

La Santa Roja dedi ki...

blogspot altyapısında anasayfa oluşturma imkanımız olmadığı için böyle oluyor. yoksa bir index sayfası hazırlayıp ftp'ye yüklersek sinema.com'daki gibi olur.

Adsız dedi ki...

Protest tavırlar sebebi ile düğümlenmitir belki :P Şaka bir yana bu tavır benim çok hoşuma gitti. Tebrikler.

Düğüme gelecek olursak. Benim hiç öyle sorunum olmadı :)

Canselmo dedi ki...

Bi' şeyler olmuş bu blog'da! Ne olmuş anlamadım ama.. Tatildeyim zaten, beyin hücrelerim yavaşladı uykusuzluktan.
Boğaz düğümlenmesi kötü bi' şey ama, onu biliyorum. En kısa zamanda geçmesini dileyerek bu saçma yorumu bitireyim..