15 Ocak 2009

Uyumsuz musunuz kızlar?

Bir moda ikonu değilim. Hatta modayı yakından takip de etmem, fakat bazı temel doğru ve yanlışlardan haberdarımdır. İşim gereği de yeni trendleri, moda renkleri filan bilirim. Bu konudaki altyapımı sıraladıktan sonra size bu aralar gözüme çok takılan ve de tırmalayan bir ayrıntıyı belirtmek ve aynı yanlışa düşmenizi engellemek boynumun borcudur.
Sabah servise giderken yaklaşık 6 dakika süren yol boyunca bu yanlışla 7 defa karşılaştım. Gözünüzde canlandırmanız için tarif ediyorum; siyah palto, siyah pantolon, siyah çanta, kahverengi ayakkabı. Bu ne be?! Bir, simsiyah kıyafetin altına kahverengi giyilir mi? İki ve daha önemlisi siyah ayakkabıyla kahve ayakkabı eşleştirilir mi?! Kimsenin dolabında aynı tonda ayakkabı ve çanta yok, ama bari yakın tonları eşleştir be gülüm. Kahverengi ayakkabıyla kahve, taba, yeşil, camel filan çanta tak n'olursun. Yapma etme, benim gözlerimi kör etme.
Sosyal sorumluluğumu yerine getirerek uyarımı yaptım. Erkekler siz de kemer ve ayakkabılarınızı uydurun, pantalonla da çorabınızı almayım ayağımın altına. Canlarım benim.
Gavur bir ablamızdan da bize nasıl iğrenç olunur konusunda modellik yapmasını rica ettim, beni kırmadı. Buyrun.


2 yorum:

Taylan dedi ki...

hatun iyiymiş :P

lifetrainee dedi ki...

hahayt kaba kaaağaaaat :)