5 Ocak 2009

Varlığı dert değil de yokluğu yara

Maaş daha hesaba yatmadan paranın gideceği yerleri belirlemek çok acı verici.
Gariban banka hesabım kendini ancak 9 saat zengin sanabiliyor; maaşın yatmasıyla benim bankanın sitesinin başına geçmem arasındaki süre...
İşbu duygular içerisinde yeni yılla ilgili ilk kararımı açıklıyorum : Para biriktirmeyi öğreneceğim! Bu yılın ilk çeyreği için kendime sadece bir netbook alacağım, o kadar. Başka birşey yok! No çizme, no elbise, no parfüm, no elektronik zamazingo, no haşhaş no vitamin! Para biriktirebilmek için kendime bir hedef belirlemem lazımmış, işten ayrılan müdürüm öyle dedi. Ev alayım desem nefesim yetmez, araba desem evin orda park yeri yok deli miyim neyim, motorsiklet alsam annem üşenmeden gelir döver öyle döner evine, 50.000 TL biriktirip sermaye yapayım desem ne fikrim ne azmim var, kısaca bütün koşullar benim para biriktirmemi engeller nitelikte. Hedef önerisi olan varsa beri gelsin.


PS. Domuzcuklu kumbaram da var, ama pembe değil mavi.

3 yorum:

Taylan dedi ki...

Para biriktirme konusunda o kadar becerikliyimdir ki çalışma hayatım boyunca borç ödedim. Ödemeye devam ediyorum. Sana vereceğim tavsiye seni dibe çeker :D

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Ben de şöyle bir karar aldım: "Bu yıl asla para biriktiremeyen biri olduğumu kabullenip boşu boşuna kendimi kasmayacağım." :D

La Santa Roja dedi ki...

Ben bu sefer kararlıyım Taylan ve Kedi'cim. Oldu oldu, olmadı ben de salıcam artık :p Bakın ayın 7'si oldu manav ve bakkal harici hiçbir yere gidip bir kuruş harcamadım. Azimliyim. Mumum ne zamana kadar yanacak göreceğiz ama :p