25 Mayıs 2009

2+1=2

Birlikte bir plan yapıldığında haber vermeksizin, kendi kafalarına göre unutanlara ya da daha beteri sallamayanlara nefret etmekle eş düzeyde bir kızgınlık besliyorum. Bu tipte insanlar yüzünden dün Redbull Soapbox'ı izlemeye gidemedim. Neymiş, tam uyanmış da kalkası gelmemişmiş de geri yatmış da canı istememiş de...
Hayır dikkat ettim bunu yapanlar da genelde çiftler oluyor. Sen kimsin dış kapının mandalı değil mi? O sevgilisiyle yatak keyfi yapacak diye birlikte planladıklarımızı da kendi kendine iptal eder, n'olcek?
Dün öğlen itibariyle çiftlerle birlikte hiçbir şey planlamama ve yapmama kararı almış bulunuyorum. Normal çiftleri tenzih ederim, kurunun yanında yanmalarına ise ses çıkarmam.

4 yorum:

http dedi ki...

kurta sormuşlar; "ensen neden kalın senin" diye...

"kendi işimi kendim görürüm de ondan" demiş :)

turumcu dedi ki...

Vay be, arada biz de kaynadık iyi mi?! Abla bir hatamız olduysa kusurumuza bakma, 4 doğru 1 yanlışı götüremez mi?

Taylanov dedi ki...

Ben de kaçırdım. Param yoktu ondan gidemedim ama : )

La Santa Roja dedi ki...

Kutup zencisi, akıllanıyoruz böyle böyle napalım. Arada olan kaçan planlara oluyor ama.

Turumcum sizi tenzih ederim ama artık 3'lü plana hayır! Minimum 4'lü, aşağısı kurtarmıyor napalım.

Taylan ofistekilerle konuşuyoruz kimsenin cebinde 60-70 liradan fazlası yok ay sonuna kadar. Mayıs ne lanetli aymış bilemedim. Seneye artık napalım. Para olursa yarışmacı olmak lazım :)