6 Temmuz 2009

Izgara İstavrit

Balık yapalım dedi haftasonu. İstavriti, salata malzemelerini, kömürü aldık geldik eve. Ben ayrı ayrı marul ve roka salatasını yaptığımda daha anca ızgarayı yakıp temizleyecek kadar ateş elde edebilmişti. Kömür adi, tozlu herhalde, belki ıslak, bu kadar saatte bu kadarcık yanmaz derken o yanan da 3-4 dakikada söndü bitti. Yakıcam diye inat edip yelpaze niyetine kullandığı salata tabağıyla elini su toplatmış. Siz erkekler aslında çok çocuk gibi varlıklarsınız ya :)

Kendimi oyalamak ve inandırmak için gerizekalı gibi bir nakaratı söyledim durdum:

Gurbetçi, gurbetçi
Gurbetçi sevgilim

Sessizce, o konuya dokunmamaya çalışarak, hiçbir şey olmuyormuş gibi hayatımıza devam edip patlayacak fırtınayı bekliyoruz. Mahkum gibi hissediyorum kendimi. Hakkımda verilecek hükmü bekliyorum gibi.
"Bana da iş bu orda." dedim. "Gelir misin ki, çok soğuk diyordun hani?" dedi.
"Gelirim." dedim.

Danimarka'da iş bulun bana.

6 yorum:

hep dedi ki...

eee...istavritlere n'oldu peki?
sıkma canını be. bişeyler olur. yani en azından olsun bitsin öyle sık canını. gurbete gitmek kolay mı öyle ha deyince. gidemez o bi yere. (falcılığım tuttu yine benim)


bu arada yavru kediye sahip buldun diye işi azıttın "bana danimarkada iş bulun' a" kadar ilerlettin işi :) üzgünüm ben yardımcı olamıycam.

sevgiler

lifetrainee dedi ki...

ofiste ağlatan nağmeleri hele bir de bu şarkılarla, benim hala umudum var alice'cim... bizim hala umudumuz olmalı...

La Santa Roja dedi ki...

hep, bir defa daha denenip 1 ızgara pişirildi. Kalanını tavada yaptım. Rakı iyiydi ama.
Gidip gitmeme meselesine gelince... Gitse onun için daha iyi olacak, bizim için değil belki ama. Karışık gibi. Ya da değil, bilmiyorum. Danimarka'da şirketi olan, Boğaziçi mezunu böyle akıllı, uslu, zehir gibi(!), azcık da dengesiz hatunu işe almak isteyebilecek birileri olur belki? (Off insan bu kadar reklamını yapabilirdi, bunu da yaptım. Oldum ben tamam.)

Sana şarkımızla cevap vereyim o halde sevgili lifetrainee;
Aşk seni bulabilir de
Uzakta durabilir de.

Hatta ve hatta;

Benim hala umudum var
İsyan etsem de istediğim kadar
İnat etsem de
Bırakmazlar sahibim var.

lori dedi ki...

hep isimli blogger'in yorumuna ygulmekten yarildim.
yavru kedinin alan kisigillerden (cunku aileme aldirdim bilion) olaraktan, sana bi kiyak daa yapip Denmark'da is bulmayi da cok isterdim ehuhuh. ama ben Avustralya'da yasiyom amaaaaaaa careler tukenmess:
soole ona buraya gelsin ben sana burdan aninda is bulurum.
nasi ama? hec yoktan iyi bi teklif yane:)

valerie dedi ki...

Umarım olur,bende bir alttaki postuna cevap yazarken buna benzer birşeyler gevelemek istemiştim...Şimdi okuyunca istavrit & danimarka meseleseni umut etmekten vazgeçme diyesim geldi.

La Santa Roja dedi ki...

Ailemizin meleği lori, her problemimize bir çözüm bulacak herhalde :) Dur bakalım önce Danimarka'yı deneyim.

Valerie, umut o kadar da iyi birşey değil aslında :( Boşa değildir umarım.