23 Temmuz 2009

Sabah Asabiliği

* Peşpeşe gelen iki ticari taksiden ilki size dıt yapıp selektör yaktığında arabaya el kaldırmıyorsanız taksiye binmeyeceksiniz demektir. İkinci taksinin şoförü! Bu kişi senin potansiyel yolcun değil, senin tekrar korna ve selektör ikilisine girmene gerek yok. Öndeki aracı/şoförü beğenmedi, beni kesin beğenir mantığıyla yapıldığını düşündüğüm bu davranış çoğu erkekteki temelsiz kendine güvenin mükemmel bir örneğini teşkil ediyor bence.

* Ofiste işe gelir gelmez, kahvaltı bile etmeden makyaj çantasıyla tuvalete koşan 40+ bir kadın var, kadının motivini bulamamaktayız. Her sabahki bu telaşesi bana Evvelden balımdın, eşekten düştün gülüm oldun deyişini hatırlatıyor.

* Sabahları servis beklerken yolun geliş yönüne doğru dönüyorum, haliyle. Yanımdan geçen kimi su katılmamış kıroların Arkasını süzdük, bir de önü kontrol edelim götlüğüyle yanımdan geçer geçmez kafayı çevirdiklerinde karşılarında çatık 2 kaş, havaya kalkmış 1 orta parmak ve/veya dilden dökülen 1 Amk herifi nidası bulduklarında apar topar önlerine dönmeye çalışırken tökezlemeleri, bünyemde tarifsiz hazlara yol açıyor.

* Genel Müdürümüzün feng-shui saplantısının boyutlarını öğrendim az önce; adam oturduğu sandalyenin altına para koyuyormuş; Paraların üzerinde yaşıyorum hesabı. Kendisine o paraları götüne sokmasını, böylece her gittiği yerde üzerine oturabileceğini önermeyi düşünüyorum.

* Ev arkadaşımın tatilde olduğu şu dönemde tek başına eve çıkma isteğim kabardı. Yalnız benim evim haftaiçleri çok dağınık olurmuş onu farkettim. Muhtelif odalarda birçok tabak, kıyafet ve makyaj malzemesi bulunuyor şu an. Mina denen şıllık da far fırçamı kemirmiş.

* Cuma gelse de gitsek...

12 yorum:

lifetrainee dedi ki...

yaw gerçekten o kadın niye her sabah aynı azimle makyaj yapıyor, ben de çözemedim o işi. sanal aşkı falan olmasın bütün gün bilgisayar başında ahaha...

La Santa Roja dedi ki...

ehuehu SanalAşkPlanı :p

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu dedi ki...

Çok güldüm sabah sabah :)

Kadına birşey demeyin yazık, bizim şirketteki paçozlar gibi olacağına gitsin masum masum makyajını yapsın işte :)

La Santa Roja dedi ki...

Kendisi pek masum sınıfına sokulable biri değil zaten, boşver :p

ABİ dedi ki...

1 ve 4.ü çok sevdim...:)

La Santa Roja dedi ki...

asabiliklerim bile seviliyor Allaam ne mutlu bana ;)

valerie dedi ki...

asabilik yakışırmış bazı insanlara.4.paragrafı tek geçtim.
5. ise en öncelikli istekler kategorisinde:)

La Santa Roja dedi ki...

Ölmeden önce yapılması gerekenlerden o 5. madde. 4 onlardan biri değil ama :p

valerie dedi ki...

hangi telden çalmışsın sabah sabah açmaz olsaydım blogu :P

La Santa Roja dedi ki...

Gece yatmadan önce alınmalı benim blog :p

valerie dedi ki...

ha pardon o zaman da reçete de sabah akşam aç karnına yazıodu o yüzden şeediyorum ben :P

La Santa Roja dedi ki...

kafana göre, aklına gelince al bir doz yahu. Doz aşımı olmaz korkma :D