16 Aralık 2009

Dank

4 yılın ardından mutlu bir şekilde hayatına devam etmek 1 ayı bile bulmuyorsa, ya ortada ciddi bir hafıza kaybı söz konusudur ya da son 4 yılın her bir anı yalan olsa gerek.
Dün akşam farkettim bir anda. İnci'nin sevdiceği olan adam ölmüş, o artık başka birilerinin sevdiğiymiş. Onun sevdiceği İnci'yi öldürmenin de zamanı çoktaan gelmiş. Gerizekalılığının cezası olarak bol acılı bir ölüm seçtim ona, ama süründürmesiz. Bir onu yapmaya kıyamadım, ona bir ben kıyamadım.
Sonra boğazı seyrettim, güneş yeni doğuyordu. İçim ısındı. Her sabah her sabah ne güzelliklere tanık oluyoruz da kendi içimizden kafamızı kaldırıp bakmıyoruz diye klişe yaptım. Anti-klişe timi henüz uykudaymış.

11 yorum:

varol döken dedi ki...

ne uykusu, anti-klişe timi motorize olarak köprüyü geçiyordu o saatlerde:) motor üstünde boğaziçi köprüsünden geçerken rüzgar yüzüme vurdu, ah dedim hayat ne güzel, sonra rüzgar gözüme kaçtı, bastım küfrü, bastım gaza:)

yeni çağda 1 ay çok bu arada, facebook'ta la santa roja is single now yazdın mı oldu da bitti maşallah:)

La Santa Roja dedi ki...

Farklı köprülerin insanlarıyız beybi!
Birini bulmaktan kolay ne var ayrıca, iş birini bu kadar çabuk bulmayı doğru bulmakta ;)

Adsız dedi ki...

hayat devam ediyor be :) arayan bulur der sonraki yoruma bakarım..

gwen dedi ki...

bu hikaye özellikle ugünlerde bana çok tanıdık geliyor...

Harika dedi ki...

sanırım bu blogda en sevdiğim şey bu, umutlanıyorum..

La Santa Roja dedi ki...

Hayat devam ediyor Oğuzhan da bu kadar hızlı devam etmesi doğru gelmiyor bana. Birinin yerine başkasını koymak bu kadar kolay olamamalı.

Gwen skicem böyle aşkın ızdırabını yemin ediyorum. Erkek dediğinin hepsi aynı pokun laciverti. Ya aseksüel ya lezbiyen olucam bu gidişle.

Ritmo Caliente, kuzum dipteyim sondayım nasıl başarabildin o umutlanma işini :) Kaldı ki umut şu dünyadaki en pis şey. Keşke umut ölse. Tek yaptığı şey acıyı baki kılmak.

varol döken dedi ki...

2 tane yanlış anlaşılma var, düzelteyim:)

aynı köprülerin insanlarıyız, başka semtin çocuklarıyız sadece, köprüden geçmem bir sabah tesadüfü:)

ben birini bulmaktan kat'a bahsetmedim, zaten yakın zamanlı bütün çabaların sana da karşıdakini de ayıptan öteye geçmeyecektir... ama insan önce kendisini düşünmeli her zaman çünkü insan kendisini düşünürse kimse onu düşünmek zorunda kalmaz, güzel olur:)

tabi herkesin herkesi tanımaya az kaldığı bu çağda kendimize dönmek, kendimizi tanımak da birini bulmaktan zordur...

Adsız dedi ki...

La Santa Roja: o zaman sana "Olmalı mı? olmama lımı?" şarkısını hediye ediyorum -krismıs hesabı- güzel günlerde dile. bazı tercihleri biz değil karşımızdaki yapar. biz hazırlık yakalanınca onlar hile yapmış sanırız.. aslında o hey öyleydi.. elmanın cürüksüz tarafına baktık.. ...belki de..

La Santa Roja dedi ki...

Tesadüf dediğin denk gelen şeye denmez mi Varol, farklı köprülerden geçiyormuşuz sabah sabah :) Birini ikisini üçünü bulma gibi bir derdim yok zaten, merak etme yanlış anlaşılma yok. Arayan belasını da mevlasını da bulur zira, ben alana mani olmayım. Ama bu kendini düşünme işini iyi öğrenmem gerek, niyazi olmamak adına.

Oğuzhan, ne de güzel kandırabiliyoruz kendimizi isteyince di mi :) Harikayız ya!

Adsız dedi ki...

dedim ya belki de.. :) kan-ma-mak la-zım ha-cim!

La Santa Roja dedi ki...

Gözü açmak lazım hacim! Dötü de kollamak.