20 Aralık 2009

Horr

Pazar sabahı saat 07:18. Hala ayaktayım.
Önümüzdeki 23 saat 42 dakikaya 2 günlük uyku sığdırmak zorundayım. İşte tam böyle anlarda yaşamak eziyet geliyor yemin ediyorum. İnsan hiçbir şey karşısında uykusuzlukta olduğu kadar aciz kalmıyor. En pis örnek sabah 9'da finalin varken gece 2'de çalışmaya başladığın için 6 gibi gelen pis, yapışkan, akıl çekici uyku atağı mesela.
O değil de ben normalde yastığa kafayı koyar koymaz uyuyan bir insandım, insanlara bunu söylemezdim pek çünkü millet gıcık oluyordu bu konuda bu kadar rahat olmama. Kına yakın heh, sizin gibi oldum ben de.

6 yorum:

Canselmo dedi ki...

Yakabilirim; zira ne zaman önemli bir husus olsa ertesi gün, ben hayatta uyuyamam. Yarın mesela tek yoklama alan hocamızın dersi var, yatağa gidemiyorum. Gerçi bugün 3-4 gibi kalktım, bu da bir etken olabilir tabii.

La Santa Roja dedi ki...

Az uyu da gözün doysun Can!!! Ben artık ihtiyarladım, eskiden cumartesi günleri 5'te filan kalkardım şimdi 11 dedin mi gözler açılıyor :(

varol döken dedi ki...

uyku, onu en güzel şekilde çağırana gelir...

La Santa Roja dedi ki...

Varol nasıl çağırmalı üstad :)

varol döken dedi ki...

biraz malzemeye ihtiyacın olacak... iyi bir uyku için malzemelerimiz:

1 şişe şarap
1 adet nuri bilge ceylan filmi (uzak olabilir)
1 adet tindersticks trouble everyday veya ömer tekbilek whirling dervish cd'si
iyi havalandırılmış ve sıcak bir oda
yumuşak bir yorgan
bol mendil

yapılışı:
nuri bilge ceylan filmi açılır ve yatağa yatılır... 2 saat önce yemek yenmiş bir mideye 16-18 derece aralığında dinlendirilmiş 1 şişe kırmızı şarap (dlc shiraz tavsiye edilir) 1 saat içinde boca edilir... filmin son yarım saatinde trouble everyday cd'si takılır, ikisi bolca karıştırılır... film otomatik kapanmaya alınırken yorganın içine iyice gömülünür... ani gelecek ağlama veya sümkürme baskınına karşı bolca mendil avuç içlerine alınır... nuri bilge ceylan'ın bitmek bilmeyen karelerinin üstünden koyunlar atlatılır... bütün bunların hepsi karıştırılarak kafada ne var ne yok unutulur...

bol horlamayla servis ediniz... afiyet olsun, bal şeker olsun...

La Santa Roja dedi ki...

Ertesi gün iş var Varol efendii :p