28 Mart 2008

Hissiyatlıyım

Çok üzücü olaylar yaşayacağım hissi hakim yaklaşık 1 haftadır. Eşeğin aklına karpuz kabuğu getirip kötü kaderi çağırmamak adına kafamdan ve kalbimden kışkışlamaya çalışıyorum bu sıkıntıyı, ama olmuyor. Dağıtamadım bir türlü kara bulutları. Don Kişot gibi yeldeğirmenlerine saldırmadan önce sıkıntının kaynağına çözebilmek adına da hiçbir şey yapmadan bekliyorum. Umarım hüsnü kuruntudur bu da, fekat ne yazık ki 6.hissi fena kuvvetli bir hatunum. Eğer ki böyle bir şey gerçekleşirse, bir müddet blog filan gözüm görmeyeceği için yeni eklemeler yapamayacağım. Ben şimdiden söyleyim de...

3 yorum:

mimi wonka dedi ki...

Her derde deva, kullanana şifa Mimi Wonka's Nostrums no:13

1 adet yeliş elma ve 1 adet ayva al, ince ince dilimle üzerlerine limon suyu gezdir, kremalı kahve yap varsa cevizli kurabiye koy kahve tabağının kenarına, sevdiceğinle haftasonu sabahı (saat 11-12 yani) varsa balkonunuz yoksa aydınlık bir pencere kenarına çektiğiniz sehpa ve sandalye 3'lüsüyle leziz bir kaçamak yaşayın.

Gereksiz dert sıkıntı hallerinde birebirdir, mevsim dönüşümü sırasında daralan bünyenin kafadan kurmacalı bıkkınlık hellerine iyi gelir. Acil şifalar...

(Süper)Cem dedi ki...

umarım yanılırsın, huzur gelir, göt eder seni. şaşkınlıktan huzurun tadını bile çıkaramazsın ama sonra dikkat et.

La Santa Roja dedi ki...

huzur reçetesi için saol mimi, yarın sabah hemen deneyim diyorum da saat olmuş 5 ben hayatta 12'de kalkamam :p pazar gününe inş.
cem bey'e de iyi dilekleri için teşekkürler, benim temennim de o yönde merak etmeyiniz :D