2 Mart 2009

Alacağı olsun

38,4 derece ateşim varken,
Soğuk duşlarla bunu düşüremeyip polikniğine gidip serum yemişken,
Akşam üzeri bir şişe daha serum yiyecekken,
Böbreklerim, safra kesem, diş köklerim, başım, gözlerim, saç diplerim, midem ve eklemlerim ağrıyorken,
Tek başına yürüyemeyecek durumdayken,
Yanımda sadece benim yaptığım yemeği ısıtmaktan başka birşey beceremeyen ama iyi niyetli teenager kardeşim varken,

Yardıma gelmeyen, anca bir ihtiyacın olursa haber ver diyen sevgili, ne olsun? Şıkları alayım...

6 yorum:

hep dedi ki...

O da paçavra gribi olsun en iyisi bence:) Yakın zamanda aynından atlattım, kesinlikle çok iyi anlıyorum o sefaleti. Çok geçmiş olsun.
Sevgiler

hep dedi ki...

Düşündüm de davul da olabilir:))))Sen de La Santa Tokmak olursun misal:)Benim de içime dert olmuş yahu. Du bakiyim, sabahtan akşama davul yaptım, yarına ne yapıcam merak ettim şahsen:))) Hoş tanımam etmem, benimki hemcins dayanışması olsun, o sebepten yani.(okuyosa hani başkaca bi gıcığım yok kendilerine :)

Sera dedi ki...

geçmiş olsun diyorum ben de. teenager kardeşler olmasa napardık biz :))

La Santa Roja dedi ki...

Bahsi geçen kişimiz, kırgınlık ve kızgınlık iletildiğinde kardeşin bir işe yaradığını sandığını ve bu yüzden gelmediğini belirtip salata malzemeleriyle yardıma koşan sevgiliye dönüşünce "sağolsun" diyoruz sadece...
Ama öküzlük yaptığını da kabul ettikten sonra :p

Damlo dedi ki...

o zaman sadece geçmiş olsun :)

La Santa Roja dedi ki...

Çok teşekkürler, geçemedi hala ama umudum var :)