18 Mart 2009

Bubble!!

Her zaman yastığa başımı koyar koymaz uyumamla ve telefonun alarmı çalar çalmaz yataktan fırlamamla övünürüm. Asla erteleme kullanmam. Bu sabah, hayatımda 3.defa, alarmı kapatıp geri yatmışım. Tatlı tatlı uykudan uyandığımda ise servisin gelmesine 3-4 dk olduğunu farkettim. Hemen şoföre bir mesaj "Ben sabah yokum." Gelsin metro, otobüs çilesi...
İlk defa alarmı kapatıp geri yattığım gün bir salıydı, sallandı. Bir gün önce, pazartesi tatildi (29 Ekim miydi neydi) ve ben o gün evimi taşımıştım. Yorgunluktan gebermek üzere olan bir insan için gayet normal bir durum. Turumcu'nun telefonuyla uyanıp fırlamıştım, gene kaçan servis, gene metro-otobüs...
İkincisinde sanırım akşamdan kalmaydım. Ya da hastaydım. Ya da sevdiceğim hastaydı. Hangisi olursa olsun gene mazur görülebilir bir durum. Üçüncüsü, yani bu sabahki ise tamamen dalga geçmelik. Aerodinamikyar'ın sitesinde gördüğüm kafadan baloncuk patlatmaca olarak nitelendirebileceğim salak oyuna takılıp 02:00'ye kadar oynayıp sonra 06:30'da uyanmayı beklemek en hafif tabiriyle naiflik değil midir?? Türlü türlü oyun oynamışlığım var da şu baloncuk patlatmacalı, sevimli karakterli, 3'lüyü bir araya getirtmeceli oyunlar kadar hiçbirine takılmışlığım yok. Kendimi yaktığım yetmiyor gibi sevdiceğime de gönderiyorum oyunları, linkleri sonra hep birlikte sapıtmaca. Dün gece kaçta yattın bilmiyorum ama affet beni canımın içi :p
Benim gibi bu salak oyunlara bayılanlara önerim, beni en çok oyalayanlardan Zuma ve Chuzzle. Ama crackini bulup kurup bağımlısı olursanız benden bilmeyin. Gidin insan gibi Knight Online filan oynayın, hiç değilse bir komünitenin parçası olursunuz.

3 yorum:

turumcu dedi ki...

Allahsız kurbağa Zuma haha :D Bizim evden mütemadiyen yükselen sesler çupilink çupilink :D Dandirik flash oyunların ustasıyım 3lüyü biraraya getirmecelerin hastasıyım :D

hep dedi ki...

Beni de yaktınnnn:)) İyi de bacım senin de msn sayfasında ne kadar kötü alışkanlık varsa hepsine temayülün var. Sen söyleyene kadar farkında bile değildim valla oralarda fal varmış, oyun varmış. Kapat o sayfayı hemen yahu :)

La Santa Roja dedi ki...

13.levele geldiniz mi turumcum? :)

Ofiste oyun sayfaları kapalı hep, açamıyorum bile Safe@Office yüzünden. Ellerim titreyecek oyunsuzluktan. Bağımlı oldum :p Eve gidince artık fallara da bakarım ehehe