24 Mart 2009

Şüphe

Bazen cidden kendimden ve zekamdan şüphe ediyorum.

23.03.2009 @Radikal:
Başbakan Erdoğan Bolu’dan Baykal’a yüklendi: Sayın Baykal, geç onu geç. Bu ülke hukuk devleti, burası guguk devleti değil.

Ne demek istiyor şimdi bu adam? Guguk ne, nerden çıkardın, nasıl bir bağlantı kurdun, nasıl çalışıyor senin kafan, laf olsun torba dolsun nereye kadar, neden mantıklı tek bir cümle kurmuyorsun, sen mantıklısın da ben mi anlamıyorum, demagojinin tanımını değiştirmeyi mi amaç edindin kendine, ne, kim, nasıl?!
Sen beni aştın RTE. Ben seninle başedemem. Sokağımdaki kenar mahalle gülüyle de başedememiştim zaten.

6 yorum:

hep dedi ki...

La Santa Roja, bizimle dalga geçmiyosun di mi? Böyle bir kalıp vardır; hani hukuk ayaklar altına alındığında filan kullanılır.Bana inanmıyorsan Gugıl amcaya bi sor hatta, bu kalıpla başlıklandırılmış bir sürü döküman getirir. Sen zeki bir insansın bu her halinden belli de, bu ikiliyle daha önce hiç karşılaşmamışsın demek ki.
Tabii ki bu kalıbı; hukuku çiğneyenler, hukuku guguka çevirenler, işlerine geldiği gibi hukuk kurallarını delen, kendi kurallarını dayattıkça ideal hukuktan ve hukukun temel prensiplerinden fersah fersah uzaklaşanlar da kullanabilir, kanunen engel yok :)

La Santa Roja dedi ki...

Yok, valla dalga geçmiyorum :) Duymadım bu sözü daha önce ama beni şaşırtan ve şüpheye düşüren kısım bu kalıp değil zaten. Türkiye'nin başbakanının muhalefetteki bir parti başkanıyla bu kadar alakasız bir şekilde, sırf "laf olsun torba dolsun, demagoji yapayım alkış alayım, sesimi de yükselteyim cümle sonlarında iyi hatip desinler, mantıksız konuşmuşum ne çıkar zaten gelenler beyinsiz gak desem şakşaklıyorlar" mantığında mahalle kavgası yapması. Aklım almıyor, alamıyor.

hep dedi ki...

Siyasetteki dil ve üslup epeydir yerlerde sürünüyor sevgili Santa Roja. Dün on yaşındaki kızıma sınıf arkadaşı "Bu da sana kapak olsun" diye yazmış feysbuktan. Baktım baktım ekrana, çocuğa hiç kızamadım. Bundan iki üç yıl önce tvlerde karşısındakinin üslubuna özenip "bu da sana kapak olsun diyen" Baykal görüntüsü geldi gözümün önüne. Memlekette vehamet arzeden o kadar çok şey var ki, bu seviyesizlik onlardan sadece bir tanesi. Ben çareyi haber izlememekte, haberleri internetten okumakta buldum. İzleyenlere sabır diliyorum:)

Taylan dedi ki...

Eee Kürdistan diye cumhurbaşkanına ne demeli?

La Santa Roja dedi ki...

hep, internette de aynı şeylere maruz kalıyoruz ki, malzeme ortada :)
Taylan, biz balık hafızalıyız onu unuttuk gitti :p

Bad'lik Amiri dedi ki...

O kadar nefret ediyorum, o kadar nefret ediyorum ki bu adamdan, bazen kendime bile hayret ediyorum.

Bir insanın karakteri yüzüne bu kadar mı yansır!