11 Ağustos 2009

I ♥ My Stars

10 yorum:

patiska dedi ki...

nerden o yüzüklerrrrr :(
cok güzel hepiciğiii

La Santa Roja dedi ki...

Soldan sağa say!
Barcelona - Gaziantep - Taksim :)

LA78'ers dedi ki...

waaay, ben 5 yıldızı ele verdim ;)

biraz tombik mi yoksa açımı yanıltıyoo :P

La Santa Roja dedi ki...

Ehehe açı o açı :p
52 kilo bir insanın eli ne kadar tombik olabilirse o kadar tombik :D

valerie dedi ki...

Elini gördük!Aman allahımm...
Ben tanıyorum seni elden çıkardım walla :P

La Santa Roja dedi ki...

Allah deşifre mi olduk yoksam :p

valerie dedi ki...

şirketten ayrılan,sana da bi ton iş yıkan kız varya ben oyum işte :P

La Santa Roja dedi ki...

:D Kendisi şu an tam karşımda ve buradan da bize hello der belki.

valerie dedi ki...

hello:P

La Santa Roja dedi ki...

çık aradan valerie :p