11 Temmuz 2008

Anahtar

Herkes google analytics kullanıyor ama benim eski takıntım Stat Counter. Baş harflerini büyük yazmamdan nasıl bir fanatik olduğumu anlayabilirsiniz sanırım :p Gezdiğim pek çok blogda rastladığım "Keyword Analysis" kısmı bizim milletteki internet kullanıcılarının ne kadar çaresiz, abaza ve yeniyetme olduğunu da gösteriyor. Buyrun bir de bu bloğa ne ararken düşmüşler onu inceleyelim:

* "playboy kızları" : E! kanalında yayınlanan "Girls of the Playboy Mansion" programı üzerine yazdığım inceleyici yazı sonucu buraya ulaşan arkadaşlar, üzgünüm Google'daki fotoğraflarından başka bir şey yok elimizde. Yazılarla ilgilenmediğinizi düşünürsek ararken "Görseller" kısmını kullanmanızı öneririm.
* "roja blind" : Kör gözüne kızıl'ın gibi bir şey sanırım. Bir de bunu arayan arkadaş 3-4 günde bir ısrarla arayıp bloğa geliyor. Ne arıyosun kuzum?
* "eski mutub" : Bu ne demek diye Google'da arattım; "Youtube mutub" şeklinde bir ikileme kullanımından başka bir sonuç çıkmadı. Bunu arayan arkadaş ya da arkadaşlar da düzenli olarak her gün deniyorlar şanslarını. Bir açıklayın rica ederim, nedir bu?
* "sayısal çıkınca" : Sana çıkmayacak, sırada ben varım. Boşuna ümitlenip plan yapma.
* "magnum bedava çubukları nasıl olmalıdır" : Bence yenebilir olmalıdır, çikolatadan. O tahta şeyin üzerinde çikolata bulaşıklarını yalamaya çalışırken tahta tadı almaktan bıktım. Yetkililer duyun sesimi.
* "hülya kocyigit hülyali geceler film", "hülyali geceler ve kara boa", "hülyalı geceler" : O filmdeki kişi Hülya Koçyiğit değil, tamam mı?! Kınalı Yapıncak öyle şeyler yapmaz. Montajın dik alası.
* "off ya cok bunaltıcı hersey" : Sensin o.
* "cocuklar icin en yararli meyve suyu" : Bence Portakal suyu, ama Nar suyu da antioksidanmış. Çilek suyu vermeyin de ne verirseniz verin.
* "dudağımın arasında beyaz bir pipetle" : Eee? Devam et çok güzel gidiyorsun.
* "despotluk ne demek" : Despotluk kişinin kendisine yakışanı giymesidir. (Aehuauh bunu da yazdım ya sonunda)
* "kedi boku bayram" : Bizimkilerin yaptıklarına isim koymadım, ama Bayram'dan ziyade Şitsettin daha uygun gibi.
* "alice in wonderland la santa roja" : Yes, that's me! Kimlik karmaşasının ortasındayım.

Bir de çok ayıpçı şeyler var; iyi ki bir Playboy Mansion yazısı yazdık, hedefi şaşırtmışız. Burda yok öyle içerik. Proxy ayarlarını yapmayı arasanız Google'da daha faydalı olacaktır.

2 yorum:

turumcu dedi ki...

Ehuheha! Statcounter kullanan her blogcu bu minvalde çalışmalara imza atıyor sanırım, seninki en oricinallerdenmiş kuzum. Ben çok üşengeç olduğum için yazamadım henüz :)

Rüyacı dedi ki...

öldürür bunlar bizi, gülmekten. Onlar da olmasa, Cem Yılmaz'a veya Şahan'a teslim olacağız ki, onları da ben sevmem.