26 Temmuz 2008

İşimdeyim Gücümdeyim

Dün fotoğrafçılar ve dergi editörüyle birlikte çocuk çekimine gittim. Önce Ataköy'de 4 yaşındaki kız ikizler, sonra Şişli'de 1,5 yaşlarında çok tatlı bir erkek çocuğu çekildi.

Sonuçlar:

* 1,5 paket filan sigara içmişim.
* Belimde fıtık olduğundan şüphelendiğim bir ağrı peydah oldu.
* Karnım kocaman şişti, kendimi balon gibi hissediyorum.
* Rehabilite olup aklımdan bütün gün yaşananlar çıksın diye gidip Raffaello'nun Melekler tablosunun puzzleını aldım, dertsiz başıma dert!
* Başımın ağrısı geçsin diye 12 saat uyudum.
* Bebeler poz versin diye yaptığım şebekliklerden utancımdan bir müddet aynaya bakabileceğimi sanmıyorum.
* Çook zengin bir kocam olursa çocuk doğurmaya karar verdim; evde her çocuğa 1 adet yatılı bakıcı düşmeli.
* Olur da ikizlerim olursa onlara asla ve asla aynı kıyafetlerden almamaya karar verdim. Çok korkunçtu.
* Bundan sonra sadece 18 yaş üstü mankenlerin çekimlerine gidebilirim. Bünye başkasını kaldırmaz.
* Çocukları sevmedikçe onlar sizi seviyor. Pek sıkıştırmadığınız için yanınıza geliyorlar fln. İnsanın sevmediği ot burnunun dibinde bitermiş zaten...

6 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
La Santa Roja dedi ki...

Yazıyı yazdım bir baktım 2 yorum, free lotto ve philippine lotto. ikisi de aynı siteye link veriyor. burası prime-time kanal d reklam kuşağı mı len?

Canselmo dedi ki...

Yazık sana, bu bir.
Başlığı çok sevdim, bu iki..

(Süper)Cem dedi ki...

O ikizlere aynı kıyafetlerin giydirilme olayı bana hep hüzünlü gelmiştir. Faşist ebeveynlerin çocuklarının fikirlerini almadan dayattığı süper bir yaptırım olmuştur bu her daim. Hiç seçme şansları olmamış ya da olsa bile kopyasını yanıbaşında bulmuş, hiç farklılığı yaşayamamış "ikiz" olması dışında. Hüzünlü bişey mına koyim. Şerefsiz ebeveynler.

Pandora dedi ki...

bacakta çekilme varsa (kayınımda da var aynı böle bacağı çekiliyor :d:d )
kesin fıtık yani :p
bu ikizler olayı harbi kötü kendime bazen tahammül edemezken bi tane daha olması evde daral getiricek bi durum.bide burdan dostlarım burcu ve didem e sesleniyorum ikiz oluıp dogal olarak benzerlikleri es geçmemle birlikte yahu şu telde sesiniz benzemesin be çok dertliyim bu durumdan bi ayrı efekt falan uygulayın nasıl çözücem o tel olayını nasıl didem sensin dimi len deip offf hayır burcu len ben bi öğrenemedin tepkisi alamicam vakitler gelicek bilmiyorum. la santa roja çok zengin koca olayında hepbirlikte duacıyız :D:d:D:D:D