7 Kasım 2009

Al Dedi Git Dedi

müzik - al dedi- git dedi | izlesene.com

6 yorum:

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

o mu şarkıyı becermiş şarkı mı onu burdan belli olmuyor

Buzcevheri dedi ki...

Yahu millet neleri nerelerden yakalıyor da neler yapıyor.. Şaşırtıcı..

Cornflake Girl dedi ki...

vakti zamanında dönüp dolaşan bi video vardı; sosyal hizmet uzmanı şerif ıssı.. bir an o geldi aklıma... orada ne dediği hiç anlaşılmayan kadın vardı, belki rap sözlerine tercüman olurdu:P : ))

La Santa Roja dedi ki...

Turtiş'im bu protest tavırdaki yorumların bazen anlamsız olmuyor mu sence de be :p

Cevher'im, benim bunu görsem güler geçerdim de 40 yıl aklıma gelmezdi rap'e çevirmek. Ben senin bloğa giremiyorum ya açılsın yasaklar yorum yapiciğiim

Cornflake Girl, izlemedim onu, dur yurtdışı server'ı olmanın güzelliğiyle hemen bakayım youtube'dan ;)

varol döken dedi ki...

bu çocuğun hakkını verin, şerefsizim süper video, hiç bitmesin istiyor insan, uzatsın bunu buraları okuyorsa...

La Santa Roja dedi ki...

Malzeme bu kadar n'apsın :) Bu kadını bulup daha konuşturmak gerek.