3 Kasım 2009

Midir Müdür

Her bağımlılık, bırakılması gereken bir şey midir?
İnsan hayatının her alanında mantıklı, sağduyulu, doğru, eğrilmez bükülmez, taviz vermez ise tek bir yerde cozutma hakkını kendinde görmesi çok mudur?
Kendi mutluluğun için mi yaşarsın, sevdiklerini ve seni sevenleri mutlu etmek için mi?
Kendini öyle akışa kaptırmışsan boğulman ne kadar sürer?
Sıcak şarap esanslı bir şerbet olduğuna göre bir kadehine 9 TL vermek nedendir?
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
Vanilya neden böyle güzel kokar?

8 yorum:

pudra dedi ki...

alışkanlık göte girer.bırakılmalıdır.
cozutma hakkını sonradan elde edemezsin üzgünüm.bir saatten sonra oldurulamıyor. sonuçları ölümcül oluyor
kendim için yaşıyor görünümlü başkası için yaşayanlardanım.
boğulacağımı farkettiğim andan itibaren 3 vakte kadar diyelim.
sıcak şarabın kadehine asla 9 tl vermem. içmeye sebep olandandır bu.

La Santa Roja dedi ki...

alışkanlık demiyorum bak, bağımlılık diyorum.
cozutma hakkı doğuştan mı gelecek yani? sen mantıklı gruptansın, cozutamazsın mı diyecekler bana?
hangisi doğru olanıdır?
ya hiç farketmezsen ya da en başından beri onun korkusuyla yaşıyorsan?
sıcak şarap tarifin var mı?

Ananı Mikato dedi ki...

Sıcak Şarap İçin:

Biraz toz şeker, kabuk tarçın, karanfil (abartmadan) kafi. Bunları yaklaşık yarım bardak su içinde güzelce kaynatın ve soğumaya bırakın. Ardından şarabı şişeden biraz alın. İçine yukarıdaki karışımı ekleyin. Şarabın ağzını kapatın ve kaynar suyun içerisine oturtun. Güzelce ısındıktan sonra (dikkat kaynamayacak) süzerek zıkkımlanabilirsiniz.

Afiyet olsun efem...

La Santa Roja dedi ki...

Bu tarifi denedim ama Asmalı'da minik fenerli yerdekinin tadı gibi olmuyor :( Onlar elmayı rendeleyip kaynatıyorlar galiba, bir de içinden kuş üzümü çıktı geçenlerde??

Ananı Mikato dedi ki...

Valla hizmette sınır yok...

"Ben ne yapmakla uğraşacam. Nasılsa Sevilen Yapmış alır ısıtır içerim" diyenlerdenim...

La Santa Roja dedi ki...

Öyle bişiy mi varmış? Vışş alkol ortamlarından uzak kalmışım yahu :p

Ananı Mikato dedi ki...

Bak sen yorulmayasın diye buldum geldim... Nah bu...

http://4.bp.blogspot.com/_Tw-uWVsb2ng/SVKMd7f4tjI/AAAAAAAAAy0/JOXqEMRqkEg/s400/IMG_0232.JPG

La Santa Roja dedi ki...

Olala beni şımartoorsunuz ;D