6 Kasım 2009

Cikletten çıkan Manga

06.11.2009 @Radikal:

Avrupa'nın en iyi sanatçısı Manga

Türk rock grubu Manga, MTV Avrupa Müzik Ödülleri töreninde "Avrupa'nın en iyi sanatçısı" seçildi.
Almanya'nın başkenti Berlin'deki O2 World Arena'da düzenlenen törende Manga Grubu, ödülünü ünlü müzik grubu Backstreet Boys üyelerinin elinden aldı. Manga grubunun solisti Ferman, yaptığı konuşmada, "Burada çok Türk yaşadığı için kendimizi Berlin ile kardeş görüyoruz. Nuri Bilge Ceylan'ın Cannes Film Festivali'nde söylediği gibi bu ödülü güzel ve yalnız ülkemiz adına alıyoruz" dedi.


Yaa bırahh yaa! Geçen sene de küçük Emrah bakışlı Emre Aydın'a vermemişler miydi bu ödülü? Hatta dünyanın en iyi mankenleri de Azra Akın'la Behlül'dü?? Hababam Sınıfı da imdb en iyi komedi filmleri sıralamasında nasıl da ikinci sırada arz'ı endam etmekte! (İkinciliğe düşmüş ey Türk gençliği! Koş len koş, al ver bir oy ver!) "Yatakta en iyi erkek Türk erkeğidir" diyen de 250,000,000 kişi bulacağımıza iddiaya girelim mi? Bu aşağılık kompleksi cep telefonu şirketlerine de daha çoook kontör kazandırır, milletin de dötüyle gülmesine malzeme olur. Kendinize güvenin accuk, her durumda her mekanda her fırsatta bir onanma, bir kendini ispatlama telaşına kapılmayın. Sakin olun. İreziller!

7 yorum:

Dilcun D. dedi ki...

"dünyanın en iyi mankenleri azra akın'la behlül'dü"ye koptum :)

nora dedi ki...

Ahahahah :D Çok doğru bir noktaya parmak bastınız sayın LSR !!! Kesinlikle katılıyorum.. Daha iyi ifade edilemezdi... :D

La Santa Roja dedi ki...

DoDo, bir de onlar sevgiliydi yıllarca bak bak biz ne romantik ve davul dengi dengine bir milletiz! :p

Utanıyorum nora valla ya, millete maskara oluyoruz.

varol döken dedi ki...

bu posteri mi asacak alman bebeleri ile ingiliz veletleri odalarına?

ulan önce insan gibi poster tasarlayın sonra ödül alın!

La Santa Roja dedi ki...

Aman bunların tasarlayacağı posterden ne çıkar Linkin' Park çakmaları...

KelebekAtölyesi dedi ki...

Kesinlikle doğru,zaten vırt diye tutuşturdular ödülü ellerine.Ayrıca Manganın yerinde olmak istemezdim ,sen git kazan ödülü amma velakin ödülünü boysband elinden al.komik komik :)

La Santa Roja dedi ki...

Ehaheh izlemedim ben ya kelebek atolyesi, hatta bu ödülü de gazeteden okudum. Ödülün kıymeti belli işte kimin verdiğinden...