2 Kasım 2009

Tilifon

Çift hatlı cep telefonlarından almam gerektiğine karar verdim çünkü 3 telefonu sığdırma zorunluluğum yüzünden mini mini çanta kullanamıyorum. Cep telefonundan nefret eden biri için 3 hat sahibi olmak ne fena birşeydir ah ahh. Tek hattın sesinin iyi gelmesine rağmen diğer hattın kötü geldiği yorumlarını okudum ama beğendiğim modelde bu problem aşılmış diye duydum. Bir de baş ağrısı yapıyormuş dedi sevdicekimsi (:p) ama bilemedim. Var mıdır hiç kullanan/araştıran/duyan eden?

4 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

3 hat ha? Ben bir telefonu taşımaktan fenalık geçiriyorken, telefon çalınca sinir oluyorken ve haftasonları kapatıp bir köşeye atıyorken 3 hat taşımak ha? Cep telefonu bana her an patlayacak bir bomba gibi geliyor. Ne kadar uzağımda olursa o kadar iyi diyorum. Ve dahası her an her yerde bulunabilme ihtimalinden nefret ediyorum.

jazzlem dedi ki...

hattın biri bozulmuştu arkadaşımın bu telefonlar yüzünden :s ama 3 telefonda taşınmaz yahu ..bana kalsa o tek bile savurucağım bir tarafa=S

absalom dedi ki...

3 telefon....
neden?

La Santa Roja dedi ki...

Kedi'cim ben de nefret ediyorum her an her yerden ulaşılabilir olmaktan ama bana ulaşamazsa kafayı yiyen bir ana/baba, bir genel müdür ve kafayı yemeyen normal insanlar var. Bu işe başından hiç bulaşmamak, cep telefonu almamak lazımmış çünkü bir kere kullandın mı paçayı sıyıramıyorsun :p

jazzlem, hat bozulursa yeniden alırız kart o birşey değil ben bozulmayım :)

absalom, öyle gerekiyor.... (Böyle bir noktalama işareti yok bu arada :p)