6 Kasım 2009

Barmaid Alice

Dün ilk defa bir barın diğer tarafına geçtim. Kimsenin benden bir beklentisinin olmaması sebebiyle sanırım, ha bir de yapılan iş bardak kurulamak dahi olsa erkekimle birlikte yapıldığı için, pek bir eğlendim. Köpürtmeden bira doldurdum musluktan ki şişeden doldurmaktan pek de bir farkı yokmuş. Garson çocuklar gaza geldi, bir ara siparişleri direk bana söylemeye başladılar, "Ben birşey bilmiyorum!" diye sukoyverdim. İşletmeci arkadaşa "Ben bu işi öğrendim" dedim, "Başlayacak mısın çalışmaya?" dedi. "Olduu 6'ya kadar ofiste müdürlük, sonra gelip barmaidlik mi yapayım" dedim. İşi mişi bırakıp sadece bunu yapmayı kasdettiği hiç mi hiç gelmedi aklıma. Tiskiniyorum buradan evet ama "iş"imsiz de olmuyormuş galiba, içime işlemiş peh!

3 yorum:

valerie dedi ki...

:)

Taylanov dedi ki...

Garanti hayat.

La Santa Roja dedi ki...

Demedi demeyin Demet'i dinleyin.