3 Kasım 2009

Gıccık Kız Vol.10

Bu yaşta, bu devirde hala Şahin K esprisi yapmaya çalışan ergen beyinli gerizekalılar! Size gıcık oluyorum!! Ayrıca tiksinti yaratıyorsunuz bende! Bir de komikliğinizi kendi kendinize teyit etmek için Şaban gibi gülüşünüz yok mu beyanınızla birlikte! Hele hele müstehcen bir espri yapmış olmanın utanmaz zaferiyle cümle sonuna doğru sesinizi alçaltıp direk gülüşmeye geçmeniz?! Bu kafayla, bu beyinle nesliniz elbet tükenir de rica ediyorum o kadar bekletmeyin insanlığı, gidip doğal doğal selekte olun.

4 yorum:

Loreathan dedi ki...

Şahin K olayı zaten bütünden sinir olduğum birşeyken bir de esprisini yapanlar olmuyormu...daha doğrusu komik olduğunu sandıkları saçma lafları, öğk iğrendim yine.

ayci dedi ki...

sey...simdi ben "sahin k espirisi ne ya?" diye sorarsam ve ardindan yurtdisinda dogdum büyüdüm okudum buralarda nasil espiri yapilir bilmem aciklmasini yaparsam...bana kizan olur mu?

Loreathan dedi ki...

Aman diyim ayci amannnn
sakın merak etme
o kadar gereksiz ki çünkü, beynini kirletme derim aman

La Santa Roja dedi ki...

Loreathan, seksin ve cinselliğin böyle ayıp, yasak, günah, konuşulmaz, bol bol küfüre malzeme edilir, bir güç gösterisi olarak kullanılır olduğu bir toplumda bu gerizekalı heriften bahsetmek de bir güç gösterisi ve "erkeklik" oluyor sanırım, zira hiç bu herif üzerinden espri yapmaya çalışan kadın görmedim. 2000-2001 yılında komikti benim için, kabul, ama izledik, güldük, geçti gitti! Hala böyle takılı kalmak kaç IQ'nun göstergesi bilemiyorum.

ayci, hiiç zihnini böyle şeylerle bulandırma kuşum. Bilmemek kayıp değil kazanç olur senin için :)