19 Kasım 2009

Tarotçu Teyze, Tarotçu Teyze, hissiyatım kayboldu bulamadım

Tipik kız tribi (Evet, hayallerinizi yıkmak istemezdim ama benim de tipik bir kız olduğum zamanlar oluyor) ayrılık sonrası "Hadi fal baktırmaya gidelim" çağrısına kayıtsız kalamamamdan ötürü hayatımda ilk defa tarot baktırdım dün.


Açılan ilk kartın hava grubuna dahil bir burçtan bir erkeği, ikincisinin sırtından bıçaklanmış bir insanı gösteriyor olması fala bakış açımı 180 derece olmasa da 90 derece filan değiştirmiş olmalı. Sinirlendiğimde ve üzüldüğümde, bunun mideme vurduğunu ve annemin ilik eksilmesine bağlı kansızlığını bildiğinde bir 30 derece daha ekledim, etti 120. Birkaç güne yatak istirahatı gerektirecek 2-3 günlük bir hastalığa da yakalanırsam ağzından bal damlayan teyzenin en ateşli müridi olabilirim.

7 yorum:

kara kitap dedi ki...

fal dedin canımı yedin.nerdemiş bakiyim o teyze?

voodoo dedi ki...

gerçekten herşeyi bildi mi :|

bi ton verip baktırdığım hatun araba kazası geçircen eline para geçicek annenle baban boşancak bi sürü sıktı hiç biri tutmadı bir de hayatına mucize gibi biri gircek aşık olcaksın dedi bende ilk hoşuma giden çocuğa sen benim hayatımın aşkı olabilirsin dedim tabi o da bir daha görüşmemezi söyledi

nerde bu falcı ? =(

La Santa Roja dedi ki...

Kara kitap, dur dur şimdi. Kısa zamanda hasta olursam 1.doğrulama gerçekleşiyor. 2.doğrulamanın 2009 sonuna kadar yolu varmış. Eğer o da tutarsa hepinize açıkliyciğim. Şimdi tutmazsa "Alice bu kadından komisyon mu alıyor" demeyin.

Voodoo'lu çok uzun nickli arkadaşım, ben bir ton vermedim valla 15 YeTaLe bağışladım sadece. Öyle kötü şeyler söylese "Hadi orrdan sahtekarrr" der, paraları masaya fırlatır öyle çıkardım :p Sağlamalar tamamlansın, açıklayacağım durunuz.

İkram Töre dedi ki...

ehe ehe fala inanmaa,
fala inanmaa: )
kim bilebilir ki geleceği?
sallar anca, ya tutarsa: )

La Santa Roja dedi ki...

Tutsun ya İkram tutsun tutsuuunn n'olur :)

pudra dedi ki...

nerde bu kadın? ferahlayayım ben de gidicem hatta adresi alayım hemen gidicem.

La Santa Roja dedi ki...

Oğğluuumm kadının birkaç günlük bir rahatsızlık yaşayacaksın dediği de çıktı. Son bir dediği de çıkarsa direk burdan ilan edicem, 2009 sonuna kadar süresi var dur hele :p